Adapter CAN-Bus Chrysler / Dodge / Jeep / Lancia / Mitsubishi / VW
Uwielbiasz słuchać radia w samochodzie, jednak Twoje radio właśnie się zepsuło? Możesz z powodzeniem wymienić je na nowe. Zdarza się, że chcemy wybrać nieco tańszą opcję, niż radio fabryczne. Propozycje takich urządzeń w sklepach są uniwersalne i dostosowane do użytkowania w różnych modelach samochodów. Jeżeli zdecydujesz się na zakup niefabrycznego radia, prawdopodobnie potrzebujesz dodatkowych elementów, dzięki którym poprawnie zamontujesz radio.
Interfejs C2R-CHY4 umożliwia zastąpienie fabrycznego radia w wybranych pojazdach Chrysler, Dodge i Jeep z LSFT i radia MSCAN. C2R-CHY4 zapewnia również dodatkowe wyjście do dodania opcjonalnego sterowania kierownicą PAC (SWC) interfejs retencji
(SWI-RC, SWI-CP2, SWI-X). C2R-CHY4 zapewnia również wyjścia sterowane przez magistralę danych, takie jak zachowana moc akcesoriów (RAP), czujnik prędkości pojazdu (VSS), oświetlenie, spust cofania i hamulec postojowy.
Uwaga:
- Złącze magistarli CAN Bus
- Złącze 22 pinowa oraz 24 pinowa Chrysler
- Niebiesko biały : +12V uruchamianie wzmacniacza
Zachowuje:
- Utrzymuje magistralę danych w stanie nienaruszonym do obsługi pojazdu i testowania emisji
- System rozrywki pojazdu (wymagany CHYRVD dla wejścia/wyjścia wideo VES)
- Rozrywka na tylnym siedzeniu i dwustrefowy dźwięk
- Zainstalowany fabrycznie wzmocniony system audio
- Wyjście pojedynczego przewodu dla modułu sterującego kierownicy
UWAGA: Nie obsługuje zanikania w systemach Premium Amplified. Nie zachowuje Uconnect.
Uwagi dotyczące kompatybilności:
- Nie zachowuje uConnect
- Nie zachowuje systemu wykrywania martwego pola
- Nie zapewnia wyjścia sygnału cofania reverse w pojazdach wyposażonych w ręczną skrzynię biegów
- Uprząż CHYRVD wymagana do zachowania fabrycznej kamery cofania i RSE. Sprawdź kompatybilność pojazdu CHYRVD tutaj
- W systemach premium ze wzmacniaczem można używać tylko dwóch kanałów wejściowych z radia dostępnego na rynku wtórnym, dlatego nie będzie możliwości zanikania radia dostępnego na rynku wtórnym.
- Pojazdy wyposażone w fabryczny system Alpine MUSZĄ używać wersji 1.1.4a lub wyższej
- Pojazdy z magistralą CAN bez zapłonu przełączanego +12V (zacisk 15),
- PDC nie jest obsługiwany,
- Fader systemu ze wzmacniaczem OEM nie jest obsługiwany, sprawdź dźwięk telefonu/nawigację satelitarną Zmień połączenie przednie/tylne
- Funkcja SWC dodatkowy SWC różne pojazdy amerykańskie/Opel GT analog/CAN Bus: 41-1000-002
Marka i model :
- Chrysler 200 2011 - 2014
- Chrysler 300 2005 - 2010
- Chrysler Aspen 2007 - 2009
- Chrysler PT Cruiser 2007 - 2010
- Chrysler Sebering 2007 - 2010
- Chrysler Town & Countr 2008 - 2016
- Doge Avenger 2007 - 2014
- Doge Caliber 2006 - 2012
- Doge Challenger 2008 - 2014
- Doge Charger 2006 - 2010
- Doge Dakota 2010 - 2011
- Doge Durango 2011 - 2013
- Doge Grand Caravan 2009 - 2016
- Doge Journey 2009 - 2010
- Doge Magnum 2005 - 2008
- Doge Nitro 2007 - 2010
- Doge Raider 2006 - 2008
- Doge Ram Truck 2006 - 2012
- Jeep Compass 2007 - 2016
- Jeep Grand Cherokee 2005 - 2013
- Jeep Liberty 2008 - 2013
- Jeep Patriot 2007 - 2016
- Jeep Wrangler 2007 - 2017
- Jeep Wrangler Unlimited 2007 - 2017
- Lancia Voyager 2011 - 2015
- Mitsubishi Raider 2008 - 2009
Opcjonalnie:
Adapter ISO(f) zasilanie/głośnik > luźne przewody: 05423
Adapter kamery cofania Chrysler/Dodge/Jeep/Mitsubishi/VW: 07560
Adapter kamery cofania / Adapter RSE Chrysler/Dodge/Jeep: 09014
Na podstawie 0 opinii
ogólnie