0

Płatność

Formy płatności i dostawy oraz czas realizacji zamówienia

Sklep internetowy car-tronic.pl udostępnia swoim klientom następujące formy płatności za zamówienie

W przypadku zamówień na kwotę co najmniej 99 zł o wadze do 31 kg, wysyłka na terenie kraju GRATIS !!!

Przedpłata na wskazany rachunek bankowy  Sprzedawcy w formie standardowego przelewu bankowego

Przedpłata w formie szybkiego przelewu elektronicznego  za pośrednictwem usługi PayU.pl

Przedpłata w formie szybkiego przelewu elektronicznego  za pośrednictwem usługi PayPal

Pobranie czyli płatność gotówką bezpośrednio kurierowi przy odbiorze zamówienia

     CAR-TRONIC Okulickiego 24 33-300 Nowy Sącz
   31 1140 2004 0000 3202 4580 0520
   47 2490 0005 0000 4500 3804 3126

   EURO IBAN: PL18 2490 1057 0000 9902 8555 5280 BIC/SWIFT: ALBPPLPW

W zależności od wybranej formy płatności koszty dostawy zamówienia wynoszą:

W przypadku wyboru płatności w formie przedpłaty (przelew tradycyjny, przelew elektroniczny PayU.pl lub PayPal) koszt dostawy kurierem DPD wynosi 15,00 zł, Paczkomaty 24/7 10 zł, Poczta Polska 11 zł

W przypadku wyboru płatności w formie pobrania koszt dostawy wynosi 20,00 zł

Czas realizacji zamówienia

Zamówienia złożone za pośrednictwem sklepu internetowego car-tronic.pl realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.

W zależności od wybanej formy płatności i dostawy czas realizacji zamówienia może być różny.

W przypadku produktów z oznaczonym "Czasem realizacji" wynoszącym 2 dni, zamówienie realizowane jest niezwłocznie, po spełnieniu warunków płatniczych i/lub logistycznych. W tym przypadku możliwe jest dostarczenie zamówienia nawet w 48 godzin od momentu złożenia zamówienia.

W przypadku produktów z oznaczonym "Czasem realizacji: np. 7-14 dni", zamówienie zrealizowane zostanie w określonym terminie, po spełnieniu warunków płatniczych i/lub logistycznych.

W przypadku wyboru płatności w formie przelewu tradycyjnego zamówienie zostanie zrealizowane w dniu zaksięgowania płatności na koncie bankowym Sprzedawcy i dostarczone w następnym dniu roboczym

W przypadku złożenia zamówienia w dni robocze do godziny 15 i wyboru szybkiej płatności elektronicznej za pomocą usługi PayU.pl zamówienie zostanie zrealizowane w dniu potwierdzenia płatności przez system PayU (w 99% przypadków w dniu dokonania płatności) i dostarczone w następnym dniu roboczym

W przypadku złożenia zamówienia w dni robocze do godziny 15 i wyboru szybkiej płatności elektronicznej za pomocą usługi PayPal zamówienie zostanie zrealizowane w dniu potwierdzenia płatności przez system PayPal (w 99% przypadków w dniu dokonania płatności) i dostarczone w następnym dniu roboczym

W przypadku złożenia zamówienia w dni robocze do godziny 15 i wyboru płatności w formie pobrania zamówienie zostanie zrealizowane tego samego dnia i dostarczone w następnym dniu roboczym

Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 15 niezależnie od wybranej formy dostawy oraz zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy oraz w dni wolne ogłoszone wcześniej przez Sprzedawcę komunikatem na stronie sklepu car-tronic.pl, realizowane są w kolejności w następującym dniu roboczym.

Obsługa logistyczna

Za obsługę logistyczną zamówień odpowiada firma kurierska DPD - www.dpd.com.pl

Wedle zapewnień firmy kurierskiej DPD przesyłki dostarczane są do 24 godzin od momentu zmiany statusu zamówienia na "Wysłane". Firma car-tronic.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikłe po stronie firmy kurierskiej DPD. Każdy klient otrzymuje indywidualny dla zamówienia kod przesyłki i może śledzić jej status na stronie DPD.

Śledź numer przesyłki DPD

Wszystkie wysyłki wysłane Pocztą Polską wysyłamy jako list priorytet polecony, czas dostawy od 1 do 3 dni roboczych. 

Śledź numer przesyłki Poczta Polska 

Wszystkie wysyłki wysłane Paczkomatami, czas dostawy do Paczkomatu 1 dzień roboczy.

Śledź numer przesyłki Paczkomaty 24/7 

 
Reklamacje przesyłek kurierskich
 

W razie powstania wszelkich wątpliwości dotyczących stanu dostarczonej przesyłki prosimy bezwzględnie o uzupełnienie w obecności kuriera firmy DPD - protokołu szkody celem zgłoszenia reklamacji.

 

Zgłoszenie reklamacji DPD

 

Kontakt ze sklepem

Informujemy, że jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.