Podczas wymiany fabrycznego radia na radio aftermarketowe należy zachować oryginalne funkcje zdalnego sterowania z kierownicy.
W zależności od wyposażenia pojazdu, a także zakresu funkcji i oprogramowania zmodernizowanego HU, poszczególne funkcje obsługi mogą zostać pominięte lub zastąpione innymi funkcjami.
Porównaj przedstawione złącza wiązki przewodów ze złączami w samochodzie i upewnij się, że pasują one optycznie i technicznie.
Sprawdź również, czy pierwotnie zainstalowano jedną z wymienionych jednostek głównych OEM.
Sprawdź funkcjonalność pojazdu, ustawienia pojazdu i funkcjonalność SWC przed ostatecznym montażem.
Uwaga:
- magistrala CAN
- pojazdy z tylnym PDC*
- pojazdy ze wzmacniaczem OEM**
- pojazdy z tunerem OEM silverbox umieszczonym w bagażniku konieczna nowa antena***
- pojazdy bez PDC z przodu
Marka samochodu :
- Volvo XC90 2004 - 2014 Dla samochodów z oryginalnym wzmacniaczem i fabrycznymi czujnikami parkowania.
*czujniki tył > działanie nie jest zawsze zapewnione
**Wzmacniacz OEM Obejście tylko głośników przednich/tylnych > Głośnik centralny / głośnik niskotonowy nie jest obsługiwany
Uwaga WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOODBIORNIKA KTÓRY CHCESZ ZAMONTOWAĆ (ODDZIELNIE DO KUPIENIA)
Cechy i zalety
- Pozwala na zamontowanie nie fabrycznego radia OEM i zachowanie fabrycznych przycisków do sterowania z kierownicy
- Bezpieczeństwo: Pozwala trzymać ręce na kierownicy i skupić się na prowadzeniu samochodu
- Plug and Play, nie wymaga cięcia przewodów
- Zachowuje oryginalne funkcje pojazdu, takie jak data, godzina i wyświetlanie temperatury
- Dla interfejsów, gdzie są obsługiwane przyciski telefonu interfejs pozwala odebrać / zawiesić w trybie Bluetooth połączenie: Alpine, Clarion, Kenwood, Pioneer i ZENEC.
Na podstawie 0 opinii
ogólnie