Adapter do podłączenia kamery cofania do dotykowego monitora TOYOTA, czyli idealne rozwiązanie dla każdego kierowcy Toyoty!
Najbardziej doświadczony kierowca, może mieć problem z parkowaniem bez kamery cofania, gdy miejsce jest ciasne, lub parking jest przeludniony. Nie ma w tym żadnego wstydu, natomiast jest wyjście, które ułatwi nam tę czynność. Jest nim adapter do podłączenia kamery cofania do dotykowego monitora TOYOTA, z którego pomocą z łatwością będziemy mieć podgląd sytuacji, która dzieje się za naszym samochodem.
Ten kabel pozwala zaaranżować wejście audio i wideo w Toyota Touch 2 / Monitory Entune / Link OEM bez korzystania z interfejsu wideo.
Połączenie kablowe „Wejście AV” jest automatycznie aktywowana na monitorze i wideo w ruchu jest odblokowane. W rezultacie otrzymujesz w pełni funkcjonalne AV
Wejście z możliwością podłączenia kompozytowego sygnału wideo PALNTSC oraz liniowy sygnał stereo.
Dzięki temu będziesz mógł podłączyć urządzenie wideo, m.in. Odtwarzacz DVD, Android Box lub odbiornik TV do monitora OEM bez korzystania z interfejsu wideo.
Wszystkie funkcje OEM monitora będą działały w taki sam sposób, jak poprzednio.
Uwaga! W niektórych modelach samochodów przewód prędkości (SPD) powinien być odłączony podczas jazdy, aby móc wyświetlać obraz z podłączonych źródeł. Może to jednak powodować problemy podczas korzystania z systemu nawigacji OEM. Dlatego ten przewód powinien być podłączony, aby móc korzystać z OEM
nawigacji
*Ten kabel jest niezgodny z systemem Entune 3.0.
KOMPATYBILNOŚĆ :
TOUCH 2
System Toyota Touch 2, Toyota Touch 2 z Go, Toyota Touch 2 z Go Plus (dla samochodów przeznaczonych na europejski rynek)
- Alphard 2015 - 2017
- Auris 2014 ->
- Avensis 2014 ->
- C-HR 2016 ->
- Camry 2014 - 2017
- Corolla 2013 - 2019
- Corolla Sedan 2013 ->
- GT86 2016 ->
- Highlander 2013 ->
- Hilux 2013 ->
- Land Cruiser 150, 2013 ->
- Mirai 2016 - 2019
- Prius+ 2014 - 2019
- RAV4 2014 - 2019
- Verso 2014 ->
- Verso S 2013 ->
- Yaris 2014 ->
ENTUNE
System Entune Audio, Entune Audio Plus, Entune Premium Audio (dla samochodów z Kanady i USA )
- 4Runner 2014 ->
- Alphard 2015 ->
- Avalon 2014 ->
- C-HR 2016 ->
- Camry 2014 ->
- Corolla 2013 ->
- Fortuner 2015 ->
- GT86 2016 ->
- Highlander 2013 ->
- Mirai 2016 ->
- Prius c 2014 ->
- Prius v 2014 ->
- RAV4 2014 ->
- Sequoia 2014 ->
- Sienna 2014 ->
- Tacoma 2014 ->
- Tundra 2014 ->
- Venza 2014 ->
LINK
System (dla samochodów z Australii i Nowej Zelandii)
- Aurion AT-X 2014 ->
- Aurion Sportivo 2014 ->
- Aurion Presara 2014 ->
- Camry Atara S 2014 - 2017
- Camry Atara SL 2014 - 2017
- Camry Atara SX 2014 - 2017
- C-HR 2016 ->
- C-HR Koba ->
- Corolla Hatch Ascent Sport 2014->
- Corolla Hatch Hybrid 2014->
- Corolla Hatch SX 2014->
- Corolla Hatch ZR 2014->
- Corolla Sedan Ascent 2013->
- Corolla Sedan SX 2013->
- Corolla Sedan ZR 2013 ->
- Fortuner Crusade 2015 ->
- Fortuner GX 2015 ->
- Fortuner GXL 2015 ->
- GT86 2016 ->
- GTS86 ->
- Hilux SR 2013 ->
- Hilux SR5 2013 ->
- Hilux Rogue 2013 ->
- Hilux Rugger 2013 ->
- Hilux Rugger X 2013 ->
- Kluger Grande 2014 ->
- Kluger GX 2014 ->
- Kluger GXL 2014 ->
- Prado Kakadu 2013 ->
- Prado GX 2013 ->
- Prado GXL 2013 ->
- Prado VX 2013 ->
- Prius 2014 ->
- Prius i-tech 2014 ->
- Prius C 2014 ->
- Prius C i-tech 2014 ->
- Prius V 2014 ->
- Prius V i-tech 2014 ->
- RAV4 Cruiser 2014 ->
- RAV4 GX 2014 ->
- RAV4 GXL 2014 ->
- Yaris SX 2014 ->
- Yaris ZR 2014 ->
Na podstawie 0 opinii
ogólnie