Zachowaj oryginalne funkcje zdalnego sterowania na kierownicy, w przypadku wymiany radia fabrycznego na radio uniwersalne (posiadające obsługę sterowania z kierownicy).
Proszę porównać ilustrowane złącze adaptera z tym w Twoim pojeździe i upewnij się, że masz je dopasowane optyczne i techniczne.
Sprawdź również, czy w Twoim pojeździe zostało zainstalowane jedno z wymienionych fabrycznych radioodtwarzaczy!
Specyfikacja Adapter do sterowania z kierownicy
Uwagi:
- magistrala CAN
- złącze: 40 Pin Quadlock BMW
- złącze: zasilanie +12V żółty (clamp30) bezpiecznik akumulatora
- pojazdy z Business Professional OEM HU
- pojazdy bez iDrive
- pojazdy bez systemu OEM MOST ze wzmacniaczem*
- dzwonki PDC z tyłu do głośnika OEM
- SWC
- dzwonki PDC z tyłu
- *pojazdy ze wzmacniaczem OEM MOST SWC BMW serii 1/3/5/X5/X6 40Pin Quadlock Amp MOST: indeks 10473
- *opcjonalnie adapter systemu aktywnego BMW MOST>RCA: indeks 08858
Marka i model :
- BMW 1-Series Model: (E81, E82, E87, E88) Interfejs zachowuje funkcje dźwięków fabrycznego czujnika parkowania. 2004 - 2013, radio: BMW Business Professional, połączenie: Quadlock (Fakra)
- BMW 3-Series Model: (E90, E91, E92, E93) Interfejs zachowuje funkcje dźwięków fabrycznego czujnika parkowania. 2005 - 2012, radio: BMW Business Professional, połączenie: Quadlock (Fakra)
- BMW 5-Series Model: (E60, E61) Interfejs zachowuje funkcje dźwięków fabrycznego czujnika parkowania. 2004 - 2010, radio: BMW Business Professional, połączenie Quadlock (Fakra)
Uwaga : WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOODBIORNIKA KTÓRY CHCESZ ZAMONTOWAĆ (ODDZIELNIE DO KUPIENIA)
Cechy i zalety :
- Pozwala na zamontowanie nie fabrycznego radia OEM i zachowanie fabrycznych przycisków do sterowania z kierownicy
- Bezpieczeństwo: Pozwala trzymać ręce na kierownicy i skupić się na prowadzeniu samochodu
- Plug and Play, nie wymaga cięcia przewodów.
Na podstawie 0 opinii
ogólnie