Adaptery do kierownicy

Adapter do sterowania z kierownicy BMW serii 1, 3, 5, X5, X6 wzmacniacz MOST.

Adapter do sterowania z kierownicy BMW 1er (E81/82/87/88) 03/2004 - 10/2013; BMW 3er (E90/91/92/93) 03/2005 - 10/2013; BMW 5er (E60/61) 07/2003 - 07/2010; BMW X5 (E70) 03/2007 - 09/2013; BMW X6 (E71/E72) 05/2008 - 06/2014

Indeks: 15255
Indeks producenta: 42xbm012-0
EAN: 4026724664522
Producent: Connects2

Status: dostępny od 7 do 14 dni
Dostępność: 100 lub więcej
1 199,00 PLN
Ilość

Podczas wymiany radia fabrycznego na radio z rynku wtórnego należy zachować oryginalne funkcje zdalnego sterowania na kierownicy.
W zależności od wyposażenia pojazdu oraz zakresu funkcji i oprogramowania urządzenia doposażenia, poszczególne funkcje obsługi mogą zostać pominięte lub zastąpione innymi funkcjami.
Porównaj pokazane wtyczki adaptera z wtyczkami w Twoim pojeździe i upewnij się, że pasują wizualnie i technicznie.
Sprawdź także, czy w Twoim pojeździe zamontowano jedno z podanych oryginalnych radioodbiorników fabrycznych.
Przed ostatecznym montażem sprawdź działanie pojazdu, ustawienia pojazdu i pilota w kierownicy pod kątem działania.

Uwaga:

  • CAN Bus
  • Podłączenie: 40-pinowe złącze Quadlock BMW
  • Podłączenie: prąd ciągły +12 V, żółty zacisk 30 akumulatora z bezpiecznikiem
  • Połączenie: system dźwiękowy OEM MOST > Cinch(m) czerwony/biały
  • Połączenie: Pilot na kierownicy > gniazdo 3,5 mm / luźny kabel
  • Pojazdy z urządzeniem OEM Business Professional
  • Pojazdy z systemem dźwiękowym OEM MOST
  • Pojazdy bez iDrive
  • Obsługiwany kontroler PDC*
  • Dźwięki ostrzegawcze nie są obsługiwane*
  • Ustawienia przełączników DIP dla producenta urządzenia do modernizacji (patrz BDA)
  • Cinch(m) > wyjście przedniego przedwzmacniacza dla radia modernizowanego
  • Funkcja Fader nie jest obsługiwana

Marka i model:

  • BMW serii 1 (E81/82/87/88) 03/2004 - 10/2013
  • BMW serii 3 (E90/91/92/93) 03/2005 - 10/2013
  • BMW serii 5 (E60/61) 07/2003 - 07/2010
  • BMW X5 (E70) 03/2007 - 09/2013
  • BMW X6 (E71/E72) 05/2008 - 06/2014

Dostarczane są następujące sygnały:

  • Pojazdy ponownie importowane lub pojazdy z innym oprogramowaniem mogą mieć niezgodne funkcje.
  • czerwony: zacisk zapłonu +12V 15
  • pomarańczowy: zacisk oświetleniowy +12V 58
  • fioletowy/biały: sygnał cofania +12 V
  • różowy: sygnał prędkości
  • zielony: masa sygnału hamulca ręcznego GND
  • Obciążalność wyjść: maks. 250 mA.
  • Wymagania prądowe większe niż 250 mA:
  • 1 rezystancja cewki przekaźnika 75 omów min.
  • 2 Rezystancja cewki Ralais 150 Ohm min.
  • Zdalne sterowanie na kierownicy
  • System dźwiękowy OEM > funkcja tłumika nie jest obsługiwana
  • *Pojazdy z PDC / sygnałami ostrzegawczymi > Artykuł: can-pdc

Ogólne instrukcje instalacji:

Badanie:
1: Sprawdzenie wszystkich funkcji operacyjnych i funkcji ustawień pojazdu urządzenia OEM
2: Zdemontuj urządzenie OEM bez napięcia
3: Sprawdź wszystkie połączenia interfejsu pod kątem poprawności i ciągłości bez napięcia

Podłączenie i kolejność połączeń:
1: Dokonaj ustawień i konfiguracji sprzętowej interfejsu bez napięcia
2: Sprawdź konfigurację kabla połączenia radiowego
3: Podłączyć kabel połączeniowy radia zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia doposażonego
4: Wszystkie pozostałe podłączenia wykonać zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia doposażonego
5: Podłączenie całej instalacji do pojazdu z połączeniem pod napięciem jako ostatnie
6: Konfiguracja oprogramowania interfejsu zgodnie z informacjami zawartymi w tekście artykułu oraz w BDA
7: Konfiguracja urządzenia doposażeniowego zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia doposażeniowego pilot na kierownicy/kamera/FSE/zasilanie fantomowe anteny i inne
8: Test funkcjonalny pilota na kierownicy i pojazdu

Zmiany w konfiguracji sprzętowej interfejsu i kabla do podłączenia radia:
1: Wprowadzaj zmiany bez napięcia
2: Podłączenie po modyfikacji, patrz 5 do 8 powyżej

Jeżeli interfejs lub pojazd działają nieprawidłowo:
1: Aktualizacja do urządzenia OEM
2: Obsługuj urządzenie OEM
3: Ustanów ciszę magistrali CAN
4: Sprawdzenie konfiguracji sprzętowej interfejsu
5: Podłączenie po odpoczynku magistrali CAN, patrz 5 do 8 powyżej

Podłączenia, zmiany połączeń, alternatywne połączenia, połączenia luźnych kabli lub przedłużenia połączeń luźnych kabli podane w tekście informacyjnym lub instrukcji obsługi służą wyłącznie celom orientacyjnym i informacyjnym dla przeszkolonego personelu specjalistycznego.

Dodatkowe połączenia, zmiany w konfiguracji przewodów w wiązce przewodów lub zastosowanie alternatywnych połączeń lub przedłużeń połączeń:
1: Podłączenia i zmiany mogą wykonywać wyłącznie przeszkoleni specjaliści
2: Przed podłączeniem należy sprawdzić połączenia i zmiany pod kątem wszelkich zezwoleń producenta lub warunków gwarancji producenta, na które zmiany mogą mieć wpływ
3: Przed podłączeniem należy sprawdzić połączenia i zmiany pod kątem działania i prawidłowości, dokonując pomiaru i porównania, korzystając z planu rozmieszczenia przewodów pojazdu
4: Podłączenia i zmiany dokonujesz na własną odpowiedzialność i nie gwarantujesz funkcjonalności
5: Podłączeń i zmian dokonujesz na własne ryzyko, bez gwarancji uszkodzenia pojazdu, urządzenia doposażonego lub interfejsu
6: Modyfikacje wstępnie zmontowanej wiązki przewodów mogą spowodować unieważnienie gwarancji produktu

Na podstawie 0 opinii

ogólnie

Dodaj nowy komentarz

Nazwa pliku Odnośnik Opis
42XBM012-0-Adapter-do-sterowania-z-kierownicy-BMW.pdf Pobierz plik