Zachowaj oryginalne funkcje zdalnego sterowania na kierownicy, w przypadku wymiany radia fabrycznego na radio uniwersalne (posiadające obsługę sterowania z kierownicy).
Proszę porównać ilustrowane złącze adaptera z tym w Twoim pojeździe i upewnij się, że masz je dopasowane optyczne i techniczne.
Sprawdź również, czy w Twoim pojeździe zostało zainstalowane jedno z wymienionych fabrycznych radioodtwarzaczy!
Specyfikacja Adapter do sterowania z kierownicy
Uwagi:
- Magistrala CAN
- Złącze 52 pin.
- Kompatynilny z fabrycznym radiem 250VP1 / 250VP2 / Blue & Me,
- pojazdy z UConnect OEM HU
- pojazdy z Daiichi OEM HU*
- Brak ustawienia daty / godziny.
- sprawdź przełączniki dip w przypadku nieprawidłowego działania licznika kilometrów (patrz instrukcja)
- nieobsługiwane wspomaganie świateł drogowych
- systemy wspomagania kierowcy nie są obsługiwane*
- Przełącznik Dipswitch 1 - Ustaw w pozycji "ON" dla pojazdów z fabrycznym zestawem stereo 250VP1, w przeciwnym razie ustaw w pozycji "OFF".
- Przełącznik Dipswitch 2 - ustawiony na "ON" dla pojazdów z fabrycznym systemem stereo 250VP2, w przeciwnym razie ustawiony na "OFF
- Przełącznik Dipswitch 3 - ustawiony na "ON" dla pojazdów z fabrycznym systemem Blue&Me, w przeciwnym razie ustawiony na "OFF
- Przełącznik Dipswitch 4 - Ustaw na "ON" w przypadku instalacji zestawu stereo Pioneer. Ustaw na "OFF", jeśli instalujesz zestaw stereo Sony.
- Przełącznik DIP 1 wyłączony / Przełącznik DIP 2 wyłączony / Przełącznik DIP 3 włączony > Urządzenie OEM Daiichi
- Pojazdy z ciągłym wyświetlaniem błędów i innym pakietem oprogramowania niekompatybilnym
- Pojazdy z kamerą cofania OEM Wtyczka OEM:
- czerwony: Pin 31 Wideo+
- biały: Pin 32 Wideo -
- czarny: ekranowanie Pin 33
- ** zachowanie ustawień pojazdu komputera pokładowego . Citroen/Fiat/Opel/Peugeot 52Pin Fiat VP1/VP2 > Artykuł: 43uft01 Indeks: 06833
- * Pojazdy z wiązką przewodów urządzenia Daiichi OEM, czarne kable > Zdemontuj wiązkę przewodów adaptera dla gniazda radia po stronie kierowcy
- * Pojazdy z bezpośrednio podłączonymi kolorowymi kablami do urządzeń OEM Daiichi nie są kompatybilne > skontaktuj się z pomocą techniczną/zobacz artykuł: CTSFA016
Marka i model :
- Citroen Jumper (250) 2014 - 2021
- Citroen Relay (250) 2014- 2021
- Fiat 500L 2012 - 2021
- Fiat Doblo 2016 -2021
- Fiat Ducato (250) 05/2014- 2021
- Opel Movano Cargo C (Y) 10/2021 - 2023 *
- Peugeot Boxer (250) 09/2014 - 202
Uwaga: Pozycje przełącznika DIP należy zmieniać tylko wtedy, gdy interfejs jest odłączony od pojazdu.
Uwaga WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOODBIORNIKA KTÓRY CHCESZ ZAMONTOWAĆ (ODDZIELNIE DO KUPIENIA)
Cechy i zalety
- Pozwala na zamontowanie nie fabrycznego radia OEM i zachowanie fabrycznych przycisków do sterowania z kierownicy
- Bezpieczeństwo: Pozwala trzymać ręce na kierownicy i skupić się na prowadzeniu samochodu
- Plug and Play, nie wymaga cięcia przewodów
- Zachowuje oryginalne funkcje pojazdu, takie jak data, godzina i wyświetlanie temperatury
- Dla interfejsów, gdzie są obsługiwane przyciski telefonu interfejs pozwala odebrać / zawiesić w trybie Bluetooth połączenie: Alpine, Clarion, Kenwood, Pioneer i ZENEC.
Na podstawie 0 opinii
ogólnie