Zachowaj oryginalne funkcje pilota w kierownicy przy wymianie fabrycznego radia na aftermarketowe.
W zależności od wyposażenia pojazdu oraz zakresu funkcji i oprogramowania doposażonego HU, poszczególne funkcje operacyjne mogą zostać pominięte lub zastąpione innymi funkcjami.
Porównaj przedstawione złącza wiązki przewodów ze złączami w swoim samochodzie i upewnij się, że pasują optycznie i technicznie.
Sprawdź, czy oryginalnie zainstalowano jedną z wymienionych jednostek głównych OEM.
Przed ostatecznym montażem sprawdź także funkcjonalność pojazdu, ustawienia pojazdu i funkcjonalność SWC.
Uwagi:
- CAN Bus
- złącze: 52 Pin Fiat
- pojazdy z OEM HU
- pojazdy bez Continental VP1 / VP2 / Daiichi OEM HU*
Marka i model:
- Fiat Ducato (250) 05.2014 - 11.2021
Dostępne są następujące sygnały:
- Pojazdy ponownie zaimportowane lub pojazdy z innym oprogramowaniem mogą nie być kompatybilne pod względem funkcji.
- czerwony: zacisk zapłonowy +12V 15
- pomarańczowy: zacisk oświetlenia +12V 58
- fioletowy/biały: sygnał biegu wstecznego +12 V
- różowy: sygnał impulsu prędkości
- zielony: sygnał hamulca postojowego GND
- obciążalność wyjść całkowitych: 100 mA max.
- zapotrzebowanie prądowe większe niż 100 mA:
- 1 rezystancja cewki przekaźnika 75 Ohm min.
- 2 przekaźniki rezystancja cewki 150 Ohm min.
SWC
*pojazdy z Continental VP1 / VP2 / Daiichi OEM HU:
SWC Citroen/Fiat/Opel/Peugeot VP1/VP2/Daiichi 52Pin > artykuł: 42sfa019
Uwaga WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOODBIORNIKA KTÓRY CHCESZ ZAMONTOWAĆ (ODDZIELNIE DO KUPIENIA)
Cechy i zalety
- Pozwala na zamontowanie nie fabrycznego radia OEM i zachowanie fabrycznych przycisków do sterowania z kierownicy
- Bezpieczeństwo: Pozwala trzymać ręce na kierownicy i skupić się na prowadzeniu samochodu
- Plug and Play, nie wymaga cięcia przewodów
- Zachowuje oryginalne funkcje pojazdu, takie jak data, godzina i wyświetlanie temperatury
- Dla interfejsów, gdzie są obsługiwane przyciski telefonu interfejs pozwala odebrać / zawiesić w trybie Bluetooth połączenie: Alpine, Clarion, Kenwood, Pioneer i ZENEC
Ogólne instrukcje instalacji:
Weryfikacja:
1: Sprawdź wszystkie funkcje operacyjne i funkcje ustawień pojazdu OEM HU.
2: Odłącz beznapięciowy HU OEM.
3: Sprawdź poprawność wszystkich połączeń interfejsu w trybie beznapięciowym.
Podłączenie i kolejność połączeń:
1: Sprawdź ustawienia i konfigurację sprzętową interfejsu beznapięciowego.
2: Sprawdź konfigurację kabla przyłączeniowego radia bez napięcia.
3: Podłączyć kabel połączeniowy radia zgodnie z instrukcją obsługi retrofit HU.
4: Podłączyć wszystkie pozostałe przyłącza zgodnie z instrukcją obsługi retrofit HU.
5: Podłączyć całą instalację do pojazdu głównym przyłączem jako ostatnim.
6: Konfiguracja oprogramowania interfejsu zgodnie z instrukcjami zawartymi w tekście punktu oraz w instrukcji.
7: Skonfiguruj urządzenie do modernizacji zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia do modernizacji pilota na kierownicy/kamery/FSE/zasilania fantomowego anteny i innych.
8: Test działania pilota na kierownicy i pojazdu
Zmiany w konfiguracji interfejsu i kabla do podłączenia radia:
1: Zmień konfigurację bez napięcia
2: Ponowne podłączenie, patrz powyżej 5 do 8
W przypadku nieprawidłowego działania interfejsu lub pojazdu:
1: Zainstaluj ponownie OEM HU
2: Obsługuj HU OEM
3: Ustal wyłączenie magistrali CAN
4: Sprawdź konfigurację sprzętową interfejsu
5: Ponowne podłączenie po wyłączeniu magistrali CAN, patrz powyżej 5 i 6
Więcej połączeń, zmian połączeń, alternatywnych połączeń, połączeń luźnych kabli lub przedłużeń połączeń luźnych kabli wymienionych w tekście informacyjnym lub instrukcji służą wyłącznie celom orientacyjnym i informacjom przeszkolonego specjalistycznego instalatora.
Więcej połączeń, zmiany w konfiguracji przewodów w wiązce przewodów lub zastosowanie alternatywnych połączeń lub przedłużeń połączeń:
1: Podłączenia i zmiany mogą wykonywać wyłącznie przeszkoleni instalatorzy.
2: Połączenia i modyfikacje należy sprawdzić przed podłączeniem pod kątem wszelkich zatwierdzeń producenta lub warunków gwarancji producenta, na które modyfikacje mogą mieć wpływ.
3: Przed podłączeniem należy sprawdzić połączenia i modyfikacje pod kątem działania i prawidłowości, dokonując pomiarów i porównując je ze schematem rozmieszczenia przewodów pojazdu.
4: Podłączenia i zmiany dokonywane są na własną odpowiedzialność użytkownika bez gwarancji działania.
5: Podłączenia i zmiany dokonywane są na własną odpowiedzialność użytkownika, bez gwarancji uszkodzenia pojazdu, urządzenia doposażenia lub interfejsu.
6: Modyfikacje wstępnie zmontowanej wiązki przewodów mogą unieważnić gwarancję produktu.
Na podstawie 0 opinii
ogólnie