Podczas wymiany fabrycznego radia na zmodernizowany radioodtwarzacz należy zachować oryginalne funkcje zdalnego sterowania na kierownicy.
W zależności od wyposażenia pojazdu, a także zakresu funkcji i oprogramowania zmodernizowanego radia, poszczególne funkcje obsługi mogą zostać pominięte lub zastąpione innymi funkcjami.
Porównaj przedstawione złącza wiązki przewodów ze złączami w samochodzie i upewnij się, że pasują one optycznie i technicznie.
Sprawdź również, czy pierwotnie zainstalowano jedną z wymienionych jednostek głównych OEM.
Uwaga:
- złącze magistrali CAN
- złącze: ISO / Mini ISO
- niebieski: +12V wzmocniony pilot systemowy*
Marka i model:
- Ford Ka (RU8) 02/2009 - 05/2017
Dostępne są następujące sygnały:
- czerwony: +12V zacisk zapłonu 15
- pomarańczowy: +12V zacisk oświetlenia 58
- fioletowy/biały: +12V sygnał cofania
- różowy: sygnał impulsu prędkości
- łączna obciążalność wyjść: 100 mA maks.
- zapotrzebowanie na prąd powyżej 100 mA:
- 1 przekaźnik rezystancja cewki 75 Ohm min.
- 2 przekaźniki rezystancja cewki 150 Ohm min.
Uwaga WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOODBIORNIKA KTÓRY CHCESZ ZAMONTOWAĆ (ODDZIELNIE DO KUPIENIA)
Cechy i zalety
- Pozwala na zamontowanie nie fabrycznego radia OEM i zachowanie fabrycznych przycisków do sterowania z kierownicy
- Bezpieczeństwo: Pozwala trzymać ręce na kierownicy i skupić się na prowadzeniu samochodu
- Plug and Play, nie wymaga cięcia przewodów
- Zachowuje oryginalne funkcje pojazdu, takie jak data, godzina i wyświetlanie temperatury
- Dla interfejsów, gdzie są obsługiwane przyciski telefonu interfejs pozwala odebrać / zawiesić w trybie Bluetooth połączenie: Alpine, Clarion, Kenwood, Pioneer i ZENEC
Na podstawie 0 opinii
ogólnie