Adapter do sterowania z kierownicy Chrysler, Dodge, Jeep Wrangler, adapter dodatkowo aktywuje fabryczny wzamacniacz.
Oferujemy adapter do sterowania z kierownicy przeznaczony do pojazdów marki Chrysler, Dodge oraz do niektórych modeli marki Jeep- Wrangler, Grand Cherokee, Compass. Możesz zamontować nowy, niefabryczny radioodbiornik i zachować funkcjonalność przycisków na kierownicy!Stosowanie adaptera jest niezwykle przydatne podczas jazdy samochodem i pozwala zachować większe bezpieczeństwo- kierowca nie musi już odrywać oczu od drogi aby ustawić radio wedle własnego uznania!
Łatwy montaż i wyjątkowa wygoda
Adapter do sterowania z kierownicy Jeep Dodge Chrysler jest łatwy w montażu dzięki zastosowaniu intuicyjnego systemu Plug & Play. Dzięki temu, jego instalacja jest praktycznie bezproblemowa, a funkcjonalność- nieoceniona! Zachowaj fabryczne funkcje pojazdu oraz kierownicy, stosując praktyczny adapter do sterowania z kierownicy.
Adapter do kierownicy Chrysler / Dodge / Jeep / Lancia / Mitsubishi / VW
Zachowaj oryginalne funkcje pilota kierownicy podczas wymiany radia fabrycznego na HU modernizacyjne.
W zależności od wyposażenia pojazdu, a także zakresu funkcji i oprogramowania HU modernizacyjnego, poszczególne funkcje operacyjne mogą zostać pominięte lub zastąpione innymi funkcjami.
Porównaj przedstawione na zdjęciach złącza wiązki przewodów ze złączami w swoim samochodzie i upewnij się, że pasują optycznie i technicznie.
Sprawdź, czy jeden z wymienionych OEM-owych jednostek głównych został zainstalowany oryginalnie.
Sprawdź również funkcjonalność pojazdu, ustawienia pojazdu i funkcjonalność SWC przed ostatecznym montażem.
Uwaga:
- magistrala CAN
- złącze: 22-stykowe Chrysler // 24-stykowe Chrysler
- niebieski/biały: +12V przełączany wzmacniacz zdalny
- pojazdy z magistralą CAN bez +12V przełączanego zacisku zapłonu15
- pojazdy z/bez OEM wzmocnionego systemu
- pojazdy bez Infinity OEM wzmocnionego systemu*/**
- pojazdy bez magistrali CAN z zapłonem +12V**
- pojazdy bez martwego pola
- martwe pole nieobsługiwane
- PDC nieobsługiwane
- impuls prędkości nieobsługiwany
- fader OEM wzmocnionego systemu nieobsługiwany
- sprawdź dźwięk telefonu/audio nawigacji satelitarnej > zmień połączenie wyjścia audio z przodu/z tyłu, jeśli to konieczne
- dioda diagnostyczna LED:
- niebieska migająca > wyszukiwanie magistrali CAN
- niebieska stała > magistrala CAN aktywna
- czerwony > prąd zapłonu +12V aktywny
Marka i model:
- Chrysler
- Chrysler 200 2011 - 2014
- Chrysler 300 06/2004 - 12/2010
- Chrysler 300C (LX) 06/2004 - 11/2007
- Chrysler 300C (LX) 11/2007 - 12/2010
- Chrysler 300M 2002 - 06/2004
- Chrysler Aspen 2007 - 2009
- Chrysler Concorde 2002 - 2004
- Chrysler Pacifica 2004 - 2008
- Chrysler PT Cruiser (PT) 10/2001 - 04/2006
- Chrysler PT Cruiser (PT) 01/2006 - 06/2009
- Chrysler Sebring (RJ) 03/2001 - 04/2003
- Chrysler Sebring (RJ) 04/2003 - 07/2007
- Chrysler Sebring (RJ) 05/2007 - 08/2010
- Chrysler Town&Country 2008 - 2016
- Chrysler Voyager (GK/GY/RG) 03/2001 - 05/2004
- Chrysler Voyager (GK/GY/RG) 05/2004 - 03/2008
- Chrysler Voyager (RT) 03/2008 - 12/2010
- Doge
- Dodge Avenger (JS) 06/2007 - 06/2009
- Dodge Caliber (PK) 06/2006 - 12/2010
- Dodge Caravan 2002 - 2015
- Dodge Charger 2009 - 2012
- Dodge Challenger 2008 - 2014
- Dodge Dakota 2002 - 2011
- Dodge Durango 2003 - 2009
- Dodge Journey (JC) 06/2008 - 12/2010
- Dodge Magnum 2008 - 2009
- Dodge Nitro 2007 - 2011
- Dodge RAM 2002 - 2008
- Dodge RAM Dodge RAM 1500 2009 - 2011
- Dodge RAM 2500 2010 - 2012
- Dodge RAM 3500 2010 - 2012
- Dodge RAM podwozie kabina 2011
- Dodge RAM C/V Tradesman 2012 - 2015
- Dodge Stratus 2002 - 2006
- Dodge Viper (SR) 11/2003 - 04/2010
- Jeep
- Jeep Commander (WH) 05/2008 - 11/2010
- Jeep Compass (PK) 11/2006 - 06/2010
- Jeep Compass (PK) 05/2011 - 12/2016
- Jeep Grand Cherokee (WJ) 10/2001 - 06/2005
- Jeep Grand Cherokee (WH) 06/2005 - 10/2007
- Jeep Grand Cherokee (WH) 10/2007 - 12/2010
- Jeep Grand Cherokee (WK) 12/2010 - 06/2013
- Jeep Liberty 2002 - 2012
- Jeep Patriot (PK) 2007 - 2017
- Jeep Wrangler (TJ) 01/2003 - 03/2007
- Jeep Wrangler (JK) 04/2007 - 02/2011
- Jeep Wrangler (JK) 02/2011 - 07/2018
- Lancia
- Lancia Voyager (RT) 11/2011 - 08/2015
- Mitsubishi
- Mitsubishi Raider 2008 - 2009
- VW
- VW Routan 2009 - 2015
Dostarczane są następujące sygnały:
- pojazdy ponownie importowane lub pojazdy z innym oprogramowaniem mogą być niekompatybilne w funkcje.
- różowy: zacisk zapłonowy +12V 15 1,5A maks.
- pomarańczowy: zacisk oświetlenia +12V 58 0,1A maks.
- biały: sygnał biegu wstecznego +12V 1,5A maks.
- żółty/zielony żółty/czerwony: sygnał impulsu prędkości
- SWC
- Fuder wzmacnianego systemu OEM nie jest obsługiwany
- *pojazdy 2002 - 2009 analogowe z wzmacnianym systemem OEM Infinity nie są obsługiwane
- *Obejście wzmacniacza OEM Infinity > bezpośrednie połączenie głośnika
- **SWC różne pojazdy USA/Opel GT analogowy/magistrala CAN > pozycja: 42-uni-usa
- **złącze ISO Harness Adapter Chrysler/Dodge/Jeep 22Pin > pozycja: 1031-02
Opcjonalnie:
- Adapter kamery cofania Chrysler/Dodge/Jeep/Mitsubishi/VW > pozycja: 771031-1030
- Adapter kamery cofania / Adapter RSE Chrysler/Dodge/Jeep > pozycja: 771030-1030
Zastosowanie HU:
- Multilead inny HU: 42arc100
- Alpine Złącze jack 3,5 mm: 42arc101
- Blaupunkt 2010> Złącze jack 3,5 mm: 42arc107
- Blaupunkt 2010> Złącze Key1 / Key2 / (GND): 42arc000
- China Hu Key1 / Key2 / (GND): 42arc000
- Złącze jack 3,5 mm Clarion: 42arc104
- Złącze jednoprzewodowe Digital Dynamics: 42arc108
- Złącze Key1 / Key2 ESX: 42arc000
- Złącze jack 3,5 mm JVC42arc104
- Złącze jednoprzewodowe JVC: 42arc105
- Złącze jednoprzewodowe Kenwood: 42arc105
- Kenwood 2017> Złącze jack 3,5 mm: 42arc107
- Kenwood 2020> Złącze Key1 / Key2 / GND: 42arc000
- Złącze jack Pioneer 3,5 mm: 42arc107
- Złącze Snooper Key1 / Key2: 42arc000
- Złącze jack Sony 3,5 mm: 42arc107
- Złącze jednoprzewodowe XZent: 42arc108
- Złącze jednoprzewodowe Zenec: 42arc108
Ogólne instrukcje instalacji:
Weryfikacja:
1: Sprawdź wszystkie funkcje operacyjne i funkcje ustawień pojazdu OEM HU.
2: Odłącz OEM HU bez napięcia.
3: Sprawdź wszystkie połączenia interfejsu pod kątem poprawności w stanie bez napięcia.
Podłączenie i kolejność podłączania:
1: Sprawdź ustawienia i konfigurację sprzętową interfejsu bez napięcia.
2: Sprawdź konfigurację kabla połączeniowego radia bez napięcia.
3: Podłącz kabel połączeniowy radia zgodnie z instrukcją obsługi modernizowanego HU.
4: Podłącz wszystkie pozostałe połączenia zgodnie z instrukcją obsługi modernizowanego HU.
5: Podłącz całą instalację do pojazdu, a główne połączenie podłącz jako ostatnie.
6: Konfiguracja oprogramowania interfejsu zgodnie z instrukcjami w tekście pozycji i w instrukcji.
7: Skonfiguruj urządzenie modernizacyjne zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia modernizacyjnego zdalnego sterowania kierownicą/kamery/FSE/zasilania fantomowego anteny i innych.
8: Test funkcjonalny pilota na kierownicy i pojazdu
Zmiany w konfiguracji interfejsu i kabla połączeniowego radia:
1: Zmiana konfiguracji bez napięcia
2: Ponowne podłączenie patrz powyżej 5 do 8
W przypadku awarii interfejsu lub pojazdu:
1: Ponowna instalacja OEM HU
2: Uruchom OEM HU
3: Ustanowienie wyłączenia magistrali CAN
4: Sprawdzenie konfiguracji sprzętowej interfejsu
5: Ponowne podłączenie po wyłączeniu magistrali CAN patrz powyżej 5 i 6
Więcej połączeń, zmian połączeń, alternatywnych połączeń, połączeń luźnych kabli lub rozszerzeń połączeń luźnych kabli określonych w tekście informacyjnym lub instrukcji służy wyłącznie celom orientacyjnym i jest przeznaczone dla przeszkolonego instalatora specjalistycznego.
Więcej połączeń, zmian konfiguracji kabli wiązki przewodów lub użycia alternatywnych połączeń lub rozszerzeń połączeń:
1: Połączenia i zmiany mogą być wykonywane wyłącznie przez przeszkolonego instalatora specjalistycznego.
2: Połączenia i modyfikacje muszą zostać sprawdzone przed podłączeniem pod kątem wszelkich zatwierdzeń producenta lub warunków gwarancji producenta, na które mogą mieć wpływ modyfikacje. 3: Połączenia i modyfikacje muszą zostać sprawdzone pod kątem funkcjonalności i poprawności poprzez pomiar i porównanie ich ze schematem rozmieszczenia kabli pojazdu przed podłączeniem.
4: Połączenia i modyfikacje są wykonywane na własną odpowiedzialność użytkownika bez gwarancji funkcjonalności.
5: Połączenia i modyfikacje są wykonywane na własną odpowiedzialność użytkownika bez żadnej gwarancji uszkodzenia pojazdu, urządzenia modernizacyjnego lub interfejsu.
6: Modyfikacje wstępnie zmontowanej wiązki przewodów mogą unieważnić gwarancję produktu.
Na podstawie 0 opinii
ogólnie