Zdecyduj się na adapter do sterowania z kierownicy
Montując adapter do sterowania z kierownicy, uruchamiasz funkcje przycisków, które wcześniej mogły być zablokowane na skutek wymiany radioodtwarzacza. Tego typu rozwiązanie jest stosunkowo niedrogie, a znacznie podnosi poziom wygody oraz bezpieczeństwo w trakcie jazdy.
Montaż adaptera do sterowania z kierownicy
Proces instalacji adaptera do sterowania z kierownicy jest bardzo prosty, co wynika z charakterystyki urządzenia. Producent zastosował bowiem system Plug and Play, więc sprzęt nie wymaga cięcia przewodów podczas montażu. Tego typu rozwiązanie podoba się wszystkim klientom, którzy mogą szybko i sprawnie podpiąć adapter.
Adapter do sterowania z kierownicy dopasowany do samochodów Fiat Ducato
Zaprezentowany model został wykonany w taki sposób, aby pasować do pojazdów marki Fiat, a konkretnie wersji Ducato od 2015 roku. Urządzenie jest kompatybilne z wieloma różnymi radioodtwarzaczami, możesz więc wybrać osprzęt audio według własnych upodobań, a następnie zamontować dodatkowy adapter.
Zachowaj oryginalne funkcje zdalnego sterowania na kierownicy, w przypadku wymiany radia fabrycznego na radio uniwersalne (posiadające obsługę sterowania z kierownicy).
Proszę porównać ilustrowane złącze adaptera z tym w Twoim pojeździe i upewnij się, że masz je dopasowane optyczne i techniczne.
Sprawdź również, czy w Twoim pojeździe zostało zainstalowane jedno z wymienionych fabrycznych radioodtwarzaczy!
Uwagi:
- Sterowanie analogowe
- Połączenie ISO / Mini ISO
- Pojazdy z przygotowaniem radiowym radiowym
- Pojazdy z plusem po zapłonie +12 V
- Analogowe sterowanie złącze mini -iso pin 11/12/13 sterowanie SWC1/GND/SWC2
- Pojazdy bez jednostki fabrycznej
- Jeżeli przyciski od sterowania z kierownicy są pomylone , należy zamienić zielony/niebieski przewód w styku wtyczki
- Pojazdy z urządzeniem OEM Daiichi podłączonym bezpośrednio za pomocą kolorowych kabli:
- Przed instalacją sprawdź sygnały analogowe za pomocą urządzenia OEM > Obraz elementu 2
- Pin 3: Masa sygnału hamulca ręcznego GND
- Pin 4: Sygnał prędkości
- Pin 5: zacisk oświetleniowy +12V 58
- Pin 8: SWC GND
- Pin 9: Klucz 1 > zielony
- Pin 10: Klucz 2 > niebieski
- Pin 19: sygnał cofania +12V
- Pin 28: Sygnał wyciszenia uziemienia GND
- Pin 42: zacisk zapłonu +12 V 15
- Jeżeli funkcje LFB zostaną zamienione miejscami, zamień zielony/niebieski kabel w styku wtyczki
- Zestaw adaptacyjny T-kabla Citroen/Dodge/Fiat/Jeep/Opel/Peugeot 52Pin > Artykuł: 57-1095
Marka i model:
- Citroen Jumper (250) 05/2014 - 2022
- Citroen Relay (250) 05/2014 - 2022
- Fiat Ducato (ZFA 250) 05/2014 - 11/2021
- Opel Movano Cargo C (Y) 10/2021 - 2022
- Peugeot Boxer (Y) 09/2014 - 2022
Uwaga : WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOODBIORNIKA KTÓRY CHCESZ ZAMONTOWAĆ (ODDZIELNIE DO KUPIENIA)
Cechy i zalety
-
Pozwala na zamontowanie nie fabrycznego radia OEM i zachowanie fabrycznych przycisków do sterowania z kierownicy
-
Bezpieczeństwo: Pozwala trzymać ręce na kierownicy i skupić się na prowadzeniu samochodu
-
Plug and Play, nie wymaga cięcia przewodów
-
Zachowuje oryginalne funkcje pojazdu, takie jak data, godzina i wyświetlanie temperatury
-
Dla interfejsów, gdzie są obsługiwane przyciski telefonu interfejs pozwala odebrać / zawiesić w trybie Bluetooth połączenie: Alpine, Clarion, Kenwood, Pioneer i ZENEC
Na podstawie 0 opinii
ogólnie