Zachowaj oryginalne funkcje pilota w kierownicy przy wymianie fabrycznego radia na aftermarketowe.
W zależności od wyposażenia pojazdu oraz zakresu funkcji i oprogramowania doposażonego HU, poszczególne funkcje operacyjne mogą zostać pominięte lub zastąpione innymi funkcjami.
Porównaj przedstawione złącza wiązki przewodów ze złączami w swoim samochodzie i upewnij się, że pasują optycznie i technicznie.
Sprawdź, czy oryginalnie zainstalowano jedną z wymienionych jednostek głównych OEM.
Przed ostatecznym montażem sprawdź także funkcjonalność pojazdu, ustawienia pojazdu i funkcjonalność SWC.
Uwagi:
- analog
- złącze: ISO/Mini ISO
- pojazdy z otwartą deską rozdzielczą
- pojazdy z zaciskiem zapłonowym +12V 15
- pojazdy z analogowym SWC w złączu Mini ISO C-2 Pin 10/11/12
- pojazdy z modułem Blue&Me > silverbox muszą pozostać zainstalowane
- pojazdy bez OEM HU
Marka i model:
- Citroen Jumper (250) 11.2011 - 05.2014
- Citroen Realy (250) 2011 - 2014
- Fiat Ducato (ZAF 250) 06.2011 - 05.2014
- Peugeot Boxer (Y) 07.2011 - 05.2014
Dostępne są następujące sygnały:
Uwaga WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOODBIORNIKA KTÓRY CHCESZ ZAMONTOWAĆ (ODDZIELNIE DO KUPIENIA)
Cechy i zalety
- Pozwala na zamontowanie nie fabrycznego radia OEM i zachowanie fabrycznych przycisków do sterowania z kierownicy
- Bezpieczeństwo: Pozwala trzymać ręce na kierownicy i skupić się na prowadzeniu samochodu
- Plug and Play, nie wymaga cięcia przewodów
- Zachowuje oryginalne funkcje pojazdu, takie jak data, godzina i wyświetlanie temperatury
- Dla interfejsów, gdzie są obsługiwane przyciski telefonu interfejs pozwala odebrać / zawiesić w trybie Bluetooth połączenie: Alpine, Clarion, Kenwood, Pioneer i ZENEC
Na podstawie 0 opinii
ogólnie