Adaptery do kierownicy

Adapter do sterowania z kierownicy Fiat 500L, Ducato, Doblo, Dodge RAM Promaster 2012-> CTSFA011.2

Adapter do sterowania z kierownicy Fiat 500L, Ducato, Doblo, Dodge RAM Promaster 2012-> CTSFA011.2 Can Bus

Indeks: 06405
Indeks producenta: CTSFA011.2
EAN: 5055193350888
Producent: Connects2

Status: dostępny od 7 do 14 dni
Dostępność: 100 lub więcej
322,20 PLN
Ilość

Adapter do sterowania z kierownicy Citroen / Dodge / Fiat / Opel / Peugeot

Zachowaj oryginalne funkcje pilota w kierownicy przy wymianie fabrycznego radia na aftermarketowe.

W zależności od wyposażenia pojazdu oraz zakresu funkcji i oprogramowania doposażonego HU, poszczególne funkcje operacyjne mogą zostać pominięte lub zastąpione innymi funkcjami.

Porównaj przedstawione złącza wiązki przewodów ze złączami w swoim samochodzie i upewnij się, że pasują optycznie i technicznie.

Sprawdź, czy oryginalnie zainstalowano jedną z wymienionych jednostek głównych OEM.

Przed ostatecznym montażem sprawdź także funkcjonalność pojazdu, ustawienia pojazdu i funkcjonalność SWC.

Notatka:

  • CAN - Bus
  • złącze: 52 Pin Fiat
  • pojazdy bez Blue&Me
  • pojazdy z ekranem dotykowym OEM, ustawienie daty/godziny HU nie jest obsługiwane
  • ustawienia pojazdu nie są obsługiwane
  • pojazdy ze złączem OEM kamery cofania OEM:
  • adapter kamery cofania Kamera OEM 52Pin Fiat > artykuł: 771000-2000
  • czerwony: Pin 31 Wideo+
  • biały: Pin 32 Wideo -
  • czarny: osłona Pin 33

Marka i model:

  • Citroen Jumper (250) 05.2014 - 2023***
  • Citroen Relay (250) 05.2014 - 2023***
     
  • Dodge RAM Promaster 2014-2021*

  • Fiat 500L (ZAF 199) 10.2012 - 07.2017**
  • Fiat 500L (ZAF 199) 07.2017 - 03.2022**
  • Fiat Doblo (ZAF 263) 01.2015 - 06.2022
  • Fiat Ducato (ZFA 250) 05.2014 - 11.2021***
     
  • Opel Movano Cargo C (Y) 10.2021 - 2023***
     
  • Peugeot Boxer (Y) 05.2014 - 2023***

Dostępne są następujące sygnały:

  • Pojazdy ponownie zaimportowane lub pojazdy z innym oprogramowaniem mogą nie być kompatybilne pod względem funkcji.
     
  • czerwony: zacisk zapłonowy +12V 15
  • pomarańczowy: zacisk oświetlenia +12V 58
  • fioletowy/biały: sygnał biegu wstecznego +12 V
  • zielony: sygnał hamulca postojowego GND
     
  • obciążalność wyjść całkowitych: 100 mA max.
     
  • zapotrzebowanie prądowe większe niż 100 mA:
  • 1 rezystancja cewki przekaźnika 75 Ohm min.
  • 2 przekaźniki rezystancja cewki 150 Ohm min.

SWC

*pojazdy z 5-calowym ekranem OEM
*pojazdy z nawigacją satelitarną OEM
*martwy punkt nie jest obsługiwany
**pojazdy z VDO OEM HU
***pojazdy z otwartą deską rozdzielczą

Uwaga WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOODBIORNIKA KTÓRY CHCESZ ZAMONTOWAĆ (ODDZIELNIE DO KUPIENIA)                

Cechy i zalety

  • Pozwala na zamontowanie nie fabrycznego radia OEM i zachowanie fabrycznych przycisków do sterowania z kierownicy
  • Bezpieczeństwo: Pozwala trzymać ręce na kierownicy i skupić się na prowadzeniu samochodu
  • Plug and Play, nie wymaga cięcia przewodów
  • Zachowuje oryginalne funkcje pojazdu, takie jak data, godzina i wyświetlanie temperatury
  • Dla interfejsów, gdzie są obsługiwane przyciski telefonu interfejs pozwala odebrać / zawiesić w trybie Bluetooth połączenie: Alpine, Clarion, Kenwood, Pioneer i ZENEC

Ogólne instrukcje instalacji:

Weryfikacja:
1: Sprawdź wszystkie funkcje operacyjne i funkcje ustawień pojazdu OEM HU.
2: Odłącz beznapięciowy HU OEM.
3: Sprawdź poprawność wszystkich połączeń interfejsu w trybie beznapięciowym.

Podłączenie i kolejność połączeń:
1: Sprawdź ustawienia i konfigurację sprzętową interfejsu beznapięciowego.
2: Sprawdź konfigurację kabla przyłączeniowego radia bez napięcia.
3: Podłączyć kabel połączeniowy radia zgodnie z instrukcją obsługi retrofit HU.
4: Podłączyć wszystkie pozostałe przyłącza zgodnie z instrukcją obsługi retrofit HU.
5: Podłączyć całą instalację do pojazdu głównym przyłączem jako ostatnim.
6: Konfiguracja oprogramowania interfejsu zgodnie z instrukcjami zawartymi w tekście punktu oraz w instrukcji.
7: Skonfiguruj urządzenie do modernizacji zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia do modernizacji pilota na kierownicy/kamery/FSE/zasilania fantomowego anteny i innych.
8: Test działania pilota na kierownicy i pojazdu

Zmiany w konfiguracji interfejsu i kabla do podłączenia radia:
1: Zmień konfigurację bez napięcia
2: Ponowne podłączenie, patrz powyżej 5 do 8

W przypadku nieprawidłowego działania interfejsu lub pojazdu:
1: Zainstaluj ponownie OEM HU
2: Obsługuj HU OEM
3: Ustal wyłączenie magistrali CAN
4: Sprawdź konfigurację sprzętową interfejsu
5: Ponowne podłączenie po wyłączeniu magistrali CAN, patrz powyżej 5 i 6

Więcej połączeń, zmian połączeń, alternatywnych połączeń, połączeń luźnych kabli lub przedłużeń połączeń luźnych kabli wymienionych w tekście informacyjnym lub instrukcji służą wyłącznie celom orientacyjnym i informacjom przeszkolonego specjalistycznego instalatora.

Więcej połączeń, zmiany w konfiguracji przewodów w wiązce przewodów lub zastosowanie alternatywnych połączeń lub przedłużeń połączeń:
1: Podłączenia i zmiany mogą wykonywać wyłącznie przeszkoleni instalatorzy.
2: Połączenia i modyfikacje należy sprawdzić przed podłączeniem pod kątem wszelkich zatwierdzeń producenta lub warunków gwarancji producenta, na które modyfikacje mogą mieć wpływ.
3: Przed podłączeniem należy sprawdzić połączenia i modyfikacje pod kątem działania i prawidłowości, dokonując pomiarów i porównując je ze schematem rozmieszczenia przewodów pojazdu.
4: Podłączenia i zmiany dokonywane są na własną odpowiedzialność użytkownika bez gwarancji działania.
5: Podłączenia i zmiany dokonywane są na własną odpowiedzialność użytkownika, bez gwarancji uszkodzenia pojazdu, urządzenia doposażenia lub interfejsu.
6: Modyfikacje wstępnie zmontowanej wiązki przewodów mogą unieważnić gwarancję produktu.

Na podstawie 0 opinii

ogólnie

Dodaj nowy komentarz

Nazwa pliku Odnośnik Opis
CTSFA011.2.pdf Pobierz plik