Profesjonalny adapter do sterowania z kierownicy
Urządzenie pozwala na zamontowanie nowego radia i zachowanie fabrycznych przycisków do sterowania z kierownicy. To komfortowe rozwiązanie, które umożliwia dokonanie wymiany radioodtwarzacza bez utraty sterowania poszczególnymi funkcjami z poziomu kierownicy.
Adapter do sterowania przyciskami z kierownicy zwiększa Twoje bezpieczeństwo
Zainstalowany adapter sprawi, że będziesz mieć możliwość kontrolowania audio bez puszczania rąk z kierownicy. W pełni skupisz się na podróży, zapewniając bezpieczeństwo sobie, pasażerom oraz innym członkom ruchu drogowego.
Pełna kompatybilność - adapter do sterowania z kierownicy dla samochodów Citroen
Montaż adaptera nie ingeruje w ustawienia pojazdu. Czujniki parkowania będą działać jak dotąd - również data i godzina nie ulegną zmianie, więc zakup takiego urządzenia to tylko pozytywne aspekty!
Zachowaj oryginalne funkcje zdalnego sterowania na kierownicy, w przypadku wymiany radia fabrycznego na radio uniwersalne (posiadające obsługę sterowania z kierownicy).
Proszę porównać ilustrowane złącze adaptera z tym w Twoim pojeździe i upewnij się, że masz je dopasowane optyczne i techniczne.
Sprawdź również, czy w Twoim pojeździe zostało zainstalowane jedno z wymienionych fabrycznych radioodtwarzaczy!
Uwagi:
- CAN Bus
- Tylko dla pojazdów z następującymi radiotelefonami zainstalowanymi fabrycznie:
- Blaupunkt, Continental, Siemens VDO RD4 - z obrotową regulacją głośności
- Pojazdy z urządzeniem OEM Clarion MQ-RD6 z monochromatycznym wyświetlaczem i centralnym pokrętłem
- Interfejs nie obsługuje funkcji przycisków telefonu na kierownicy.
Zachowuje fabryczne sygnały czujnika parkowania. Tylko modele z tylnymi czujnikami parkowania. - W pojazdach bez tylnych głośników a posiadających tylne czujniki parkowania. Kable głośnikowe w złączu ISO muszą zostać zamienione przód z tyłem, w przeciwnym razie PDC nie wyemituje dźwięku ostrzegawczego.
- Nie dla pojazdów z Magneti Marelli (RT3), Continental (RD45) lub Bosch HU.
- Nie dla pojazdów z systemem dźwiękowym JBL!
- Pojazdy z przełącznikiem PDC > Odtwarzanie PDC muszą być włączone
- Pojazdy z trybem ECO > +12V prąd ciągły, zacisk 30 akumulatora z bezpiecznikiem
- *Pojazdy z urządzeniem OEM RD45 LFB Citroen/Fiat/Peugeot/Toyota 40-pinowy Quadlock > Artykuł: 42b-3444741
- **Pojazdy z interfejsem dźwiękowym ostrzegawczym urządzenia RD45 OEM BMW/Citroen/Peugeot/Fiat/Ford/Volvo > Artykuł: can-pdc
- ***Pojazdy z PDC i urządzeniem OEM Clarion MQ-RD6 z monochromatycznym wyświetlaczem i centralnym pokrętłem
Marka i model:
- Citroën Berlingo (7) 06/2008 - 03/2012
- Citroën Berlingo (7) 04/2012 - 05/2015
- Citroën Berlingo (7) 06/2015 - 06/2018
- Citroën C2 (J) 12/2004 - 12/2009
- Citroën C3 (F) 10/2005 - 01/2010
- Citroën C3 (S) 01/2010 - 01/2017
- Citroën C4 (L) 11/2004 - 08/2010
- Citroën C5 (D) 10/2004 - 04/2008
- Citroën C8 (E) 01/2008 - 07/2012
- Citroën C8 (E) 07/2012 - 06/2014
- Citroën DS3 (S) 03/2010 - 07/2014
- Citroen Jumpy (X) 02/2007 - 05/2016
- Citroen Jumpy (X) 09/2016 - 2023***
- Citroen Spacetourer 03/2016 -2023***
- Fiat Scudo (ZAF 270) 02/2007 - 07/2016
- Opel Vivaro C (V) 09/2019 - 2023***
- Opel Zafira Life V (V) 02/2019 - 2023***
- Toyota Proace 03/2013 - 08/2016
- Toyota Proace (V) 03/2016 - 2023***
- Toyota Proace Verso (V) 03/2016 - 2023***
Ponowny import pojazdów lub pojazdów z innym oprogramowaniem może mieć niezgodne funkcje.
- czerwony: zacisk zapłonu +12V 15
- pomarańczowy: zacisk oświetleniowy +12V 58
- fioletowy/biały: sygnał zwrotny +12V
- różowy: sygnał prędkości
- zielony: masa sygnału hamulca ręcznego GND
Całkowita obciążalność wyjść: maks. 100 mA.
Wymagania prądowe większe niż 100 mA:
1 rezystancja cewki przekaźnika 75 Ohm min.
2 Rezystancja cewki przekaźnika 150 Ohm min.
Obsługiwany tylny PDC
Obsługiwane ustawienia pojazdu
Uwaga : WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOODBIORNIKA KTÓRY CHCESZ ZAMONTOWAĆ (ODDZIELNIE DO KUPIENIA)
Cechy i zalety
- Pozwala na zamontowanie nie fabrycznego radia OEM i zachowanie fabrycznych przycisków do sterowania z kierownicy
- Bezpieczeństwo: Pozwala trzymać ręce na kierownicy i skupić się na prowadzeniu samochodu
- Plug and Play, nie wymaga cięcia przewodów
- Zachowuje oryginalne funkcje pojazdu, takie jak data, godzina i wyświetlanie temperatury
-
Zachowuje fabryczne sygnały czujnika parkowania (tylko tył).
Na podstawie 0 opinii
ogólnie