Zachowaj oryginalne funkcje zdalnego sterowania na kierownicy, w przypadku wymiany radia fabrycznego na radio uniwersalne (posiadające obsługę sterowania z kierownicy).
Proszę porównać ilustrowane złącze adaptera z tym w Twoim pojeździe i upewnij się, że masz je dopasowane optyczne i techniczne.
Sprawdź również, czy w Twoim pojeździe zostało zainstalowane jedno z wymienionych fabrycznych radioodtwarzaczy!
Uwagi:
- CAN Bus
- złącze: 24Pin / 16Pin / 8Pin Ford US
- złącze: OEM wzmocniony system > RCA(m)
- złącze: OEM RSE > RCA(m)
- pojazdy z/bez OEM wzmocnionego systemu
- pojazdy z/bez tylnego systemu rozrywki
- niebieski/biały: +12V przełączany wzmacniacz zdalny
- XZent/Zenec HU nieobsługiwany
Marka i model :
Ford
- Ford Edge 2007 - 2010
- Ford Escape 2008 - 2012
- Ford Expedition 2007 - 2014
- Ford Explorer 2006 - 2010
- Ford Explorer Sport Trac 2007 - 2010
- Ford F-150 2009 - 2014*
- Ford F-250 2008 - 2016**
- Ford F-350 2008 - 2016**
- Ford F-450 2008 - 2016**
- Ford F-550 2013 - 2016
- Ford Super Duty 2013 - 2016***
- Ford Five Hundred 2005 - 2007
- Ford Flex 2009 - 2012
- Ford Focus (US) 2008 - 2011
- Ford Freestyle 2005 - 2007
- Ford Fusion (US) 2006 - 2012
- Ford Mustang 2005 - 2013
- Ford Taurus 2010 - 2012
Lincoln
- Lincoln MKS 2009 - 2012
- Lincoln MKT 2010 - 2012
- Lincoln MKX 2007 - 2010
- Lincoln MKZ 2007 - 2012
- Lincoln Navigator 2007 - 2014
- Lincoln Zephir 2006
Mazda
- Mazda Tribute (US) 2009 - 2011
Mercury
- Mercury Mariner 2008 - 2011
- Mercury Milan 2006 - 2011
- Mercury Montego 2005 -2 007
- Mercury Mountaineer 2006 - 2010
- Mercury Sable 2008 - 2009
Magistrala CAN
złącze: 24Pin/16Pin/8Pin Ford US
złącze: Wzmacniany system OEM > RCA
złącze: OEM RSE > Cynch
pojazdy z/bez systemu OEM ze wzmacniaczem
pojazdy z/bez systemu rozrywki na tylnym siedzeniu
niebieski/biały: pilot zdalnego sterowania wzmacniacza +12 V
XZent/Zenec HU nie jest obsługiwane
Nadawane są następujące sygnały:
Hamulec postojowy
Bieg wsteczny
Wyczucie prędkości
Zapłon R.A.P
SWC
Wzmacniany system OEM (bez tłumika)
RSE
*podstawowe modele pojazdów z centralnym HU OEM (patrz zdjęcie)
**pojazdy flotowe z wykończeniem XL nie są obsługiwane
***podstawowe modele pojazdów z 2 DIN OEM HU (patrz zdjęcie)
Opcja
Adapter ISO(f) zasilania/głośnika > luźne przewody: 1432-02
Nie zachowuje SYNC. Przechowywanie SYNC wymaga MS-FRD1.
Fabrycznie wzmocnione systemy nie znikną, ponieważ ani radio z rynku wtórnego, ani interfejs RP nie mają możliwości kontrolowania tłumika wzmacniacza.
Uwagi dotyczące konkretnego pojazdu
2013-2014 F-150: Kompatybilny tylko z podstawowymi modelami ciężarówek wyposażonych w radiostację centralną (na zdjęciu poniżej)
Radiostacja centralna
2008 F-250/350/450: Nie jest kompatybilny z modelem wykończenia XL (pojazdy flotowe). Pojazdy te nie posiadają niezbędnych sygnałów magistrali CAN
2013 -2016 Ford Super Duty: Kompatybilny tylko z podstawowymi modelami ciężarówek wyposażonych w podwójne radio DIN (na zdjęciu poniżej)
Na podstawie 0 opinii
ogólnie