Zachowaj oryginalne funkcje pilota na kierownicy, gdy wymieniasz fabryczne radio na radio z rynku wtórnego.
Proszę porównać wtyczki adaptera pokazane z wtyczkami w Twoim pojeździe i upewnić się, że pasują optycznie i technicznie
sprawny optycznie i technicznie.
Prosimy również o sprawdzenie, czy w Państwa pojeździe zamontowano jedno z podanych oryginalnych radioodbiorników fabrycznych.
Uwagi:
- połączenie magistrali CAN
- 52 - pinowe złącze wtykowe Fiat
- kamera OEM, żółty cinch (f)
- RAM Promaster: Niekompatybilny z ciężarówkami wyposażonymi w fabrycznie jedno radio DIN
- 2016-2018 RAM Truck z systemami uConnect 5.0 i 8.4: Nie zachowuje możliwości zmiany wszystkich ustawień pojazdu, w tym klaksonu z blokadą i wyświetlaczem oszczędzania paliwa (nie wpływa na system Uconnect 2.0).
- nie zachowuje uConnect
- przechowywanie systemu VES nie jest obecnie obsługiwane
- w pojazdach wyposażonych w system uConnect 8,4” fabryczny kompas na wyświetlaczu DIC, asysta 911, hotspot WiFi i dostęp do uConnect zostaną utracone
- w pojazdach wyposażonych w czujniki cofania, ale niewyposażonych w fabrycznie wzmocniony system, brzęczyki cofania zostaną utracone
Marka i model:
- Doge Durango 2014 - 2015**
- Doge RAM Truck 2013 - 2015
- Doge RAM Promaster 2014 - 2015***
- Doge RAM Promaster City 2015***
- Jeep Cherokee 2014 - 2015**
- Jeep Grand Cherokee 2014 - 2015*
*Ustawienia możliwe tylko z dodatkowym interfejsem PAC-UP (pozycja na specjalne zamówienie/patrz instrukcja obsługi)
**Pojazdy z urządzeniem OEM 2-DIN
***Pojazdy bez klimatyzowanych siedzeń
Na podstawie 0 opinii
ogólnie