Adaptery do kierownicy

Adapter do sterowania z kierownicy Mercedes A, B, C, Sprinter, Vito, Viano, VW Crafter. CTSMC017.2

Adapter do sterowania z kierownicy Mercedes A,B,C,R,Sprinter,Viano CTSMC001.2

Indeks: 13295
Indeks producenta: CTSMC017.2
Producent: Connects2

Status: dostępny od 7 do 14 dni
Dostępność: 100 lub więcej
365,00 PLN
Ilość

Adapter do sterowania z kierownicy Mercedes A, B, C, Sprinter, Vito, Viano. CTSMC017.2

Adaptery do sterowania z kierownicy są coraz popularniejszymi akcesoriami samochodowymi, z których chętnie korzystają już nie tylko młodzi kierowcy, ale również ci bardziej doświadczeni. Zapewniają one łatwą obsługę radioodbiornika i wygodne wykonywanie takich czynności jak zwiększanie lub zmniejszanie głośności muzyki, przełączanie utworów czy wyciszanie dźwięku. Oferowany przez nas model adaptera do sterowania z kierownicy Adapter do sterowania z kierownicy Mercedes A, B, C, Sprinter, Vito, Viano. CTSMC017.2 umożliwia zamontowanie niefabrycznego radia OEM z zachowaniem oryginalnych funkcji pojazdu, takich jak data czy godzina.


Dlaczego warto kupić adapter do sterowania z kierownicy?

Należy pamiętać, że adapter do sterowania radiem samochodowym z kierownicy służy nie tylko wygodzie, ale również bezpieczeństwu. Mając to urządzenie zamontowane w pojeździe, nie musisz odrywać rąk od kierownicy przy obsługiwaniu radia. W ten sposób zachowujesz skupienie na drodze, a ponadto masz znacznie większą kontrolę nad pojazdem.

Zachowaj funkcje sterowania na kierownicy podczas wymiany radioodtwarzacza fabrycznego na radio z rynku wtórnego. Proszę porównać pokazane złącza wiązki ze złączami w Twoim samochodzie i upewnić się, że pasują optycznie i technicznie.

Uwagi:

  • Magistrala CAN Bus,
  • Złącze 2 pinowe magistrali CAN - wewnętrzny rozdzielacz magistrali CAN
  • Pojazdy bez kodowania OEM HU > kod pojazdu do Audio 20 OEM HU
     
  • Połączenie magistrali CAN: wewnętrzna przestrzeń na nogi dystrybutora magistrali CAN w pojeździe CAN Bus niebieski/CAN High <> biały/CAN Low alternatywa > climatronic skręcony czerwony/brązowy CAN High <> brązowy CAN LOW
     
  • Sygnał zwrotny nie zawsze jest obsługiwany:
  • Sygnał biegu wstecznego po stronie kierowcy Kabel +12V biały/niebieski alternatywny
     
  • Pojazdy ze złączem OEM HU i ISO:
  • SWC Mercedes/Smart/VW różne pojazdy ISO > pozycja: 01952

Marka i model:

  • Mercedes Klasa A (C169/W169) 10.2004 - 04.2008
  • Mercedes Klasa A (C169/W169) 06.2008 - 06.2012
  • Mercedes B klasa (T245) 07.2005 - 04.2008
  • Mercedes B klasa (T245) 04.2008 - 09.2011
  • Mercedes klasa C (CL203/S203/W203) 02.2004 - 09.2007
  • Mercedes Sprinter (W906) 04.2006 - 08.2013
  • Mercedes Sprinter (W906) 08.2013 - 05.2018
  • Mercedes Vito/Viano (W639) 04.2006 - 08.2010
  • Mercedes Vito/Viano (W639) 09.2010 - 03.2014
     
  • VW Crafter I (2EC/2EK/2F) 03.2006 - 07.2011
  • VW Crafter I (2EC/2EK/2F) 07.2011 - 11.2016

Dostępne są następujące sygnały:

pojazdy ponownie zaimportowane lub pojazdy z innym oprogramowaniem mogą nie być kompatybilne pod względem funkcji.

czerwony: zacisk zapłonowy +12V 15
pomarańczowy: zacisk oświetlenia +12V 58
fioletowy/biały: sygnał zwrotny +12V
zielony: sygnał hamulca postojowego GND

obciążalność wyjść całkowitych: 100 mA max.

zapotrzebowanie prądowe większe niż 100 mA:
1 rezystancja cewki przekaźnika 75 Ohm min.
2 przekaźniki rezystancja cewki 150 Ohm min.

SWC

*w przypadku nieprawidłowego działania interfejsu, jeśli to możliwe, koduj pojazd do Audio 15 OEM HU

Ogólne instrukcje instalacji:

Weryfikacja:
1: Sprawdź wszystkie funkcje operacyjne i funkcje ustawień pojazdu OEM HU.
2: Odłącz beznapięciowy HU OEM.
3: Sprawdź poprawność wszystkich połączeń interfejsu w trybie beznapięciowym.

Podłączenie i kolejność połączeń:
1: Sprawdź ustawienia i konfigurację sprzętową interfejsu beznapięciowego.
2: Sprawdź konfigurację kabla przyłączeniowego radia bez napięcia.
3: Podłączyć kabel połączeniowy radia zgodnie z instrukcją obsługi retrofit HU.
4: Podłączyć wszystkie pozostałe przyłącza zgodnie z instrukcją obsługi retrofit HU.
5: Podłączyć całą instalację do pojazdu głównym przyłączem jako ostatnim.
6: Konfiguracja oprogramowania interfejsu zgodnie z instrukcjami zawartymi w tekście punktu oraz w instrukcji.
7: Skonfiguruj urządzenie doposażające zgodnie z instrukcją obsługi pilota zdalnego sterowania na kierownicy/kamery/FSE/zasilania fantomowego anteny i innych.
8: Test działania pilota na kierownicy i pojazdu

Zmiany w konfiguracji interfejsu i kabla do podłączenia radia:
1: Zmień konfigurację bez napięcia
2: Ponowne podłączenie, patrz powyżej 5 do 8

W przypadku nieprawidłowego działania interfejsu lub pojazdu:
1: Zainstaluj ponownie OEM HU
2: Obsługuj OEM HU
3: Ustal zamknięcie magistrali CAN
4: Sprawdź konfigurację sprzętową interfejsu
5: Ponowne podłączenie po wyłączeniu magistrali CAN, patrz powyżej 5 i 6

Więcej połączeń, zmian połączeń, alternatywnych połączeń, połączeń luźnych kabli lub przedłużeń połączeń luźnych kabli podanych w tekście informacyjnym lub instrukcji służą wyłącznie celom orientacyjnym i informacjom przeszkolonego instalatora.

Więcej połączeń, zmiany w konfiguracji przewodów w wiązce przewodów lub zastosowanie alternatywnych połączeń lub przedłużeń połączeń:
1: Podłączenia i zmiany mogą wykonywać wyłącznie przeszkoleni instalatorzy.
2: Połączenia i modyfikacje należy sprawdzić przed podłączeniem pod kątem wszelkich zatwierdzeń producenta lub warunków gwarancji producenta, na które modyfikacje mogą mieć wpływ.
3: Przed podłączeniem należy sprawdzić połączenia i modyfikacje pod kątem działania i prawidłowości, dokonując pomiarów i porównując je ze schematem rozmieszczenia przewodów pojazdu.
4: Podłączenia i zmiany dokonywane są na własną odpowiedzialność użytkownika bez gwarancji działania.
5: Podłączenia i zmiany dokonywane są na własną odpowiedzialność użytkownika, bez gwarancji uszkodzenia pojazdu, urządzenia doposażenia lub interfejsu.
6: Modyfikacje wstępnie zmontowanej wiązki przewodów mogą unieważnić gwarancję produktu.
 

Uwaga :  WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOODBIORNIKA KTÓRY CHCESZ ZAMONTOWAĆ (ODDZIELNIE DO KUPIENIA)

Cechy i zalety:
 

  • Pozwala na zamontowanie nie fabrycznego radia OEM i zachowanie fabrycznych przycisków do sterowania z kierownicy

  • Bezpieczeństwo: Pozwala trzymać ręce na kierownicy i skupić się na prowadzeniu samochodu

  • Plug and Play, nie wymaga cięcia przewodów

  • Zachowuje oryginalne funkcje pojazdu, takie jak data, godzina i wyświetlanie temperatury

  • Dla interfejsów, gdzie są obsługiwane przyciski telefonu interfejs pozwala odebrać / zawiesić w trybie Bluetooth połączenie: Alpine, Clarion, Kenwood, Pioneer i ZENEC.


Na podstawie 0 opinii

ogólnie

Dodaj nowy komentarz

Nazwa pliku Odnośnik Opis
CTSMC017.2-pl.pdf Pobierz plik
CTSMC017.2.pdf Pobierz plik