Adaptery do kierownicy

Adapter do sterowania z kierownicy Mercedes A,B,C,E,R,CLK,SLK,GL,ML wzmacniacz MOST25.

Adapter do sterowania z kierownicy Mercedes E-Klasse (W211) 2002->

Indeks: 15222
Indeks producenta: 42xmc008-0
EAN: 4026724664638
Producent: Connects2

Status: dostępny od 7 do 14 dni
Dostępność: 100 lub więcej
1 199,00 PLN
Ilość

Podczas wymiany radia fabrycznego na radio z rynku wtórnego należy zachować oryginalne funkcje zdalnego sterowania na kierownicy.
W zależności od wyposażenia pojazdu oraz zakresu funkcji i oprogramowania urządzenia doposażenia, poszczególne funkcje obsługi mogą zostać pominięte lub zastąpione innymi funkcjami.
Porównaj pokazane wtyczki adaptera z wtyczkami w Twoim pojeździe i upewnij się, że pasują wizualnie i technicznie.
Sprawdź także, czy w Twoim pojeździe zamontowano jedno z podanych oryginalnych radioodbiorników fabrycznych.
Przed ostatecznym montażem sprawdź działanie pojazdu, ustawienia pojazdu i pilota w kierownicy pod kątem działania.

Uwaga:

  • CAN BUS
  • Podłączenie: 40-pinowe złącze Quadlock Mercedes
  • Połączenie: system dźwiękowy OEM MOST25 > Cinch(m) czerwony/biały
  • Pojazdy z urządzeniem OEM 2-DIN Audio 20
  • Pojazdy z nawigacją OEM 2-DIN Audio 50 APS Comand NTG2/NTG2.5*
  • Pojazdy z systemem dźwiękowym OEM MOST25**
  • Pojazdy bez urządzenia OEM Audio 10
  • Pojazdy bez nawigacji Comand 2.0 / 2.5 OEM
  • Pojazdy bez systemu dźwiękowego D2B OEM
  • Ustawienia przełączników DIP dla producenta urządzenia do modernizacji (patrz BDA)
  • Cinch(m) > wyjście przedniego przedwzmacniacza dla radia modernizowanego
  • Funkcja Fader nie jest obsługiwana

Marka i model:

  • Mercedes Klasa A (C169/W169) 10.2004 - 04.2008
  • Mercedes Klasa A (C169/W169) 06.2008 - 06.2012
  • Mercedes Klasa B (T245) 07.2005 - 04.2008
  • Mercedes Klasa B (T245) 04.2008 - 09.2011
  • Mercedes Klasa C (CL203/S203/W203) 02.2004 - 09.2007
  • Mercedes CLK Klasa (W209) 04.2005 - 01.2010
  • Mercedes Klasa GL (X164) 09.2006 - 05.2009
  • Mercedes Klasa GL (X164) 05.2009 - 07.2012
  • Mercedes Klasa M (W164) 07.2005 - 04.2008
  • Mercedes Klasa M (W164) 10.2008 - 07.2011
  • Mercedes ML (W164) 07.2005 - 04.2008
  • Mercedes ML (W164) 10.2008 - 07.2011
  • Mercedes Klasa R (W251) 09.2005 - 05.2007
  • Mercedes Klasa R (W251) 05.2007 - 05.2010

Dostarczane są następujące sygnały:

  • Pojazdy ponownie importowane lub pojazdy z innym oprogramowaniem mogą mieć niezgodne funkcje.
  • czerwony: zacisk zapłonu +12V 15
  • pomarańczowy: zacisk oświetleniowy +12V 58
  • fioletowy/biały: sygnał cofania +12 V
  • różowy: sygnał prędkości
  • zielony: masa sygnału hamulca ręcznego GND
  • Obciążalność wyjść: maks. 250 mA.
  • Wymagania prądowe większe niż 250 mA:
  • 1 rezystancja cewki przekaźnika 75 omów min.
  • 2 Rezystancja cewki Ralais 150 Ohm min.
  • Zdalne sterowanie na kierownicy
  • System dźwiękowy OEM MOST25 > Funkcja Fader nie jest obsługiwana
  • *Ustawienia czasu nie są obsługiwane > Jeśli to możliwe, koduj pojazdy do urządzenia OEM Audio 20
  • **Dodatkowe komponenty OEM > Usuń zmieniarkę CD/tuner TV/moduł telefoniczny z pierścienia MOST:
  • Złącze kabla światłowodowego MOST ring > Artykuł: 771000-2100
  • Pętla światłowodowa (f) Pierścień MOST > Artykuł: 771000-2101

Ogólne instrukcje instalacji:

Badanie:
1: Sprawdzenie wszystkich funkcji operacyjnych i funkcji ustawień pojazdu urządzenia OEM
2: Zdemontuj urządzenie OEM bez napięcia
3: Sprawdź wszystkie połączenia interfejsu pod kątem poprawności i ciągłości bez napięcia

Podłączenie i kolejność połączeń:
1: Dokonaj ustawień i konfiguracji sprzętowej interfejsu bez napięcia
2: Sprawdź konfigurację kabla połączenia radiowego
3: Podłączyć kabel połączeniowy radia zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia doposażonego
4: Wszystkie pozostałe podłączenia wykonać zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia doposażonego
5: Podłączenie całej instalacji do pojazdu z połączeniem pod napięciem jako ostatnie
6: Konfiguracja oprogramowania interfejsu zgodnie z informacjami zawartymi w tekście artykułu oraz w BDA
7: Konfiguracja urządzenia doposażeniowego zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia doposażeniowego pilot na kierownicy/kamera/FSE/zasilanie fantomowe anteny i inne
8: Test funkcjonalny pilota na kierownicy i pojazdu

Zmiany w konfiguracji sprzętowej interfejsu i kabla do podłączenia radia:
1: Wprowadzaj zmiany bez napięcia
2: Podłączenie po modyfikacji, patrz 5 do 8 powyżej

Jeżeli interfejs lub pojazd działają nieprawidłowo:
1: Aktualizacja do urządzenia OEM
2: Obsługuj urządzenie OEM
3: Ustanów ciszę magistrali CAN
4: Sprawdzenie konfiguracji sprzętowej interfejsu
5: Podłączenie po odpoczynku magistrali CAN, patrz 5 do 8 powyżej

Podłączenia, zmiany połączeń, alternatywne połączenia, połączenia luźnych kabli lub przedłużenia połączeń luźnych kabli podane w tekście informacyjnym lub instrukcji obsługi służą wyłącznie celom orientacyjnym i informacyjnym dla przeszkolonego personelu specjalistycznego.

Dodatkowe połączenia, zmiany w konfiguracji przewodów w wiązce przewodów lub zastosowanie alternatywnych połączeń lub przedłużeń połączeń:
1: Podłączenia i zmiany mogą wykonywać wyłącznie przeszkoleni specjaliści
2: Przed podłączeniem należy sprawdzić połączenia i zmiany pod kątem wszelkich zezwoleń producenta lub warunków gwarancji producenta, na które zmiany mogą mieć wpływ
3: Przed podłączeniem należy sprawdzić połączenia i zmiany pod kątem działania i prawidłowości, dokonując pomiaru i porównania, korzystając z planu rozmieszczenia przewodów pojazdu
4: Podłączenia i zmiany dokonujesz na własną odpowiedzialność i nie gwarantujesz funkcjonalności
5: Podłączeń i zmian dokonujesz na własną odpowiedzialność bez gwarancji uszkodzenia pojazdu, urządzenia doposażenia lub interfejsu
6: Modyfikacje wstępnie zmontowanej wiązki przewodów mogą spowodować unieważnienie gwarancji produktu

Na podstawie 0 opinii

ogólnie

Dodaj nowy komentarz

Nazwa pliku Odnośnik Opis
0-(20)-pl.pdf Pobierz plik
0-(20).pdf Pobierz plik