Możesz sprawić, że system fabryczny, który nie jest idealny, faktycznie brzmi jak premium, zastępując słaby wzmacniacz fabryczny mocniejszym wzmacniaczem z rynku wtórnego. Interfejs PAC AmpPRO składa się z modułu i specjalnej uprzęży T, która znacznie ułatwia pracę. Teraz możesz zainstalować własny wzmacniacz bez utraty fabrycznych funkcji audio pojazdu, takich jak dzwonki ostrzegawcze, komunikaty nawigacyjne i funkcje Bluetooth.
Instalacja
Uprząż T pakietu podłącza się do fabrycznej wiązki radiowej i samochodowej. Mały moduł mieści się za deską rozdzielczą, przekształcając wyjścia głośnikowe radia w sześć wyjść o poziomie przedwzmacniacza, gotowych do podłączenia do wzmacniacza. Fabryczne elementy sterujące radiem, takie jak głośność, balans i zanikanie, będą działać jak poprzednio w przypadku głośników przednich i tylnych. Oddzielny przewodowy pilot zdalnego sterowania umożliwia regulację głośności kanałów subwoofera z przedniego siedzenia. Opcjonalny moduł dodatkowy, adapter PAC APA-TOS1, zapewnia optyczne wyjście cyfrowe do obsługi wysokiej klasy procesorów cyfrowych i wzmacniaczy.
Korzyści
- Ułatwia instalację wzmacniacza
- Zapobiega konieczności sumowania urządzeń DSP
- Zapewnia fabryczne rozwiązanie do aktualizacji systemu dźwiękowego
- Zapewnia płaskie wyjście audio dla solidnej podstawy audio
Cechy
- Można go wykorzystać do modernizacji całego systemu dźwiękowego lub tylko jego części dzięki zachowaniu oryginalnego wzmacniacza
- Umożliwia dodanie subwoofera do wzmocnionego systemu dźwiękowego
- Zmienna głośność, zanikanie, balans, ustawienia basów, średnich i wysokich tonów
- Wyjścia przednie, tylne, przedwzmacniacza pomocniczego (5 V RMS)
- Dostosowany wybór częstotliwości środkowej basów, średnich i wysokich tonów OE
- Zachowuje uConnect, dźwięk Bluetooth, monity nawigacyjne i wszystkie dzwonki ostrzegawcze
- Instalacja Plug-n-Play
- Kontroler podpoziomowy
- Opcjonalne wyjście optyczne TOSLINK ( APA-TOS1 sprzedawany osobno)
Marka i model:
- Chrysler 200 2015 - 2017
- Chrysler 300 2015 - 2021
- Chrysler Pacifica 2017 - 2019
- Dodge Challenger 2015 - 2021
- Dodge Charger 2015 - 2021
- Dodge Durango 2014 - 2020
- Dodge Ram Truck 2013 - 2021
- Jeep Cherokee 2015 -2021
- Jeep Gladiator 2020 - 2021
- Jeep Grand Cherokee 2014 - 2021
- Jeep Wrangler Unlimited 2018 - 2021
- Maserati Levante 2018 ->
- Ram Ram Truck 2013 - 2021
Zawiera
- Moduł AmpPRO
- 52-pinowa wiązka (MS-CAN)
- Gałka basowa z uprzężą
- Instrukcja
- Dostępne również do szybkiego i łatwego montażu: uprząż APH-CH01 (sprzedawane osobno)
- Wybrane pojazdy bez wzmacniacza są wyposażone w system ANC, który wymaga obejścia. Wiązka obejściowa Plug-n-Play: ANC-CH01
*Jak to działa:
- *Ten schemat przedstawia funkcjonalność AP4 w pojazdach ze wzmacniaczem fabrycznym. Więcej informacji można znaleźć w uwagach dotyczących zgodności pojazdów bez wzmacniaczy
Uwagi dotyczące zgodności:
- Kompatybilny zarówno z systemami fabrycznymi ze wzmacniaczem, jak i bez.
- Jeep Cherokee, Chrysler 200 i Maserati: Te pojazdy muszą być wyposażone we wzmacniacz fabryczny, ponieważ AP4 nie może przeprogramować radia fabrycznego tak, aby myślało, że wzmacniacz jest obecny.
Pojazdy ze wzmacniaczem:
- Kompatybilny ze wszystkimi wzmacnianymi systemami sterowanymi magistralą danych, bez względu na rozmiar ekranu (w tym nowy 12-calowy ekran). kompatybilny system ze wzmacniaczem: Alpine, Beats lub Harman Kardon. Niektóre pojazdy mogą nie zawsze być wyposażone w markowe systemy kompatybilne. Niemarkowe systemy ze wzmacniaczem są zazwyczaj identyfikowane po zlokalizowaniu głośnika kanału centralnego lub subwoofera.
Pojazdy bez wzmacniaczy
- Jeep Wrangler/Gladiator: Kompatybilny ze wszystkimi rozmiarami ekranu (5”, 7” i 8”).
- Wszystkie inne modele: kompatybilne tylko w pojazdach wyposażonych w ekran 7” lub 8”. Pojazdy wyposażone w ekran 5” nie są kompatybilne.
- Jeśli instalujesz AmpPRO w pojeździe, który nie jest wyposażony w fabryczny wzmacniacz, musisz dodać wzmacniacz do głośników pojazdu, ponieważ fabryczne radio nie będzie już miało 4-kanałowego zmiennego wyjścia po ponownej konfiguracji przez Wzmacniacz PRO. Na przykład nie będzie to działać w przypadku dodania tylko subwoofera do pojazdu bez wzmacniacza, ponieważ radio nie będzie już prawidłowo zasilać głośników w kabinie.
- Pojazdy bez wzmacniacza wyposażone w system aktywnej redukcji hałasu (ANC) wymagają obejścia modułu ANC. Można to zrobić ręcznie lub za pomocą uprzęży obejściowej ANC ANC-CH01 (wkrótce). Kliknij tutaj, aby zobaczyć, jak odróżnić wzmacniacz od modułu ANC, a także lokalizacje modułów.
- Następujące pojazdy mają moduł ANC, który należy ominąć:
- 2017-2019 Chrysler Pacifica
- 2015-2016 Jeep Grand Cherokee
- 2019 RAM Truck (nieklasyczny)
Oprogramowanie układowe / wersje
Na podstawie 0 opinii
ogólnie