Interfejsy CAN BUS

Akustyczny system ostrzegania pojazdu Jingle AVAS 2.0

Indeks: 10599
Indeks producenta: CF0061UNAV11
Producent: PASER

Status: zapytaj o dostępność
Dostępność: 100 lub więcej
1 395,00 PLN
Ilość

Jingle AVAS 2.0 - AKUSTYCZNY SYSTEM OSTRZEGANIA POJAZDU (Antena GPS Nie Jest Dołączona)


Od 1 lipca 2019 roku wszystkie pojazdy o zerowej emisji muszą emitować sygnał dźwiękowy informujący o ruchu: JINGLE AVAS jest rozwiązaniem!

Wykonane przez paser, JINGLE AVAS jest prawdziwym ACOUSTIC POJAZD system ostrzegania, w stanie generować ostrzegawczy zewnętrznie podczas jazdy, aby doradzić pieszych o przybyciu samochodu.

JINGLE AVAS 2.0 jest zgodny z Regulaminem EKG ONZ nr 138: 2016 Komisji Europejskiej.

Samochody elektryczne są całkowicie ciche i dlatego są potencjalnie niebezpieczne! 

JINGLE AVAS 2.0 jest w stanie odtworzyć dźwiękowe ostrzeżenie poza kompatybilnymi pojazdami elektrycznymi , zwiększając bezpieczeństwo jazdy i interakcji w ruchu. 

JINGLE AVAS 2.0  emituje sygnał dźwiękowy, aby ostrzec innych użytkowników drogi o obecności pojazdu, chroniąc w ten sposób wszystkich. Możliwe jest również zdefiniowanie alertów dźwiękowych z 3 różnych dźwięków:

  • ostry
  • pośredni
  • donioisły

Domyślnie moduł jest ustawiony zgodnie z wymaganiami normy odniesienia. Tryb domyślny jest oparty na protokołach canbus wymienionych w tabeli kompatybilności (następna strona).


JINGLE AVAS 2.0 ma wiele konfigurowalnych opcji.

  • Automatyczne włączanie przy ruszaniu pojazdów
  • Odtwarzanie różnych tonów w zależności od różnych trybów prędkości pojazdów
  • Automatyczne wyłączanie powyżej i 20 km / h
  • Możliwość włączenia / wyłączenia systemu przez użytkownika
  • Poziom hałasu zgodny z przepisami
  • Funkcja aktywna również w trybie biegu wstecznego
  • Możliwość aktualizacji jednostki do nowych protokołów canBUS
  • Wodoodporny głośnik

TRYB DOMYŚLNY

  • Domyślnie moduł jest ustawiony do pracy z canbus kompatybilnych pojazdów, ale jeśli pojazdu nie ma na liście, prosta konfiguracja może uczynić go kompatybilnym ze standardowym protokołem diagnostycznym OBD SAE-J2284 lub ISO 15765.

TRYB PRZEZ SPEEDPULSE WIRE

  • Jeśli pojazd nie ma diagnostycznego protokołu canbus i nie jest nawet kompatybilny zgodnie z listą, urządzenie można ustawić do pracy z przewodem prędkości (odometrycznym) pojazdu. w takim przypadku należy zidentyfikować przewód licznika kilometrów pojazdu i podłączyć go do wejścia licznika kilometrów w module.

TRYB PRZEZ ANTENĘ Pasera GPS 

  • Jeśli pojazd nie jest wymieniony na liście kompatybilności ani kompatybilny z diagnostycznym canbus i nie jest wyposażony w przewód licznika kilometrów, możesz użyć modułu podłączając go do anteny GPS Paser (dostarczanej osobno).

SPECYFIKACJA :

AUDIO

  • Decybel : około 80dB
  • Częstotliwość dźwięku : ostre, średnie, ciężkie (domyślne)

POŁĄCZENIE :

  • OBD : tak
  • Plug & Play : tak

ZASILACZ :

  • Absorpcja z włączeniem dźwięku : 400 mA
  • Napięcie operacyjne : 10-16 VDC
  • Zużycie w trybie uśpienia : 2,5 mA

Marka i model

  • Fiat    500 (312 Re)    2015-2018
  • Mitsubishi    i-MiEV    2017-2017
  • Nissan    e-NV200    2014-2018
  • Nissan    Leaf (MK2)    2017-2018
  • Peugeot    C0 (MK1)    2017-2017
  • Peugeot    iON (MK1)    2017-2017
  • Renault    Kangoo ZE    2014-2014
  • Renault    Twizy    2015-2015
  • Renault    ZOE ZE    2013-2013
  • Tesla    S-model (MK1)    2015-2016
  • Toyota    Auris Hybrid (MK1)    2014-2018
  • Toyota    C-HR    2018-2018
  • Toyota    Prius (XW20)    2006-2010
  • Toyota    Prius (XW30)    2011-2015
  • Toyota    Prius + (MK1)    2012-2019
  • Toyota    Yaris (XP130)    2016-2017
  • Volkswagen    Volkswagen Up!    2015-2018
     

Na podstawie 0 opinii

ogólnie

Dodaj nowy komentarz

Nazwa pliku Odnośnik Opis
Flyer_jingleavas2.0_ENG_9_web-(1).pdf Pobierz plik
NV-JINGLE-AVAS-2.0-rev.-2.0-20-ENG.pdf Pobierz plik