Jingle AVAS 2.0 - AKUSTYCZNY SYSTEM OSTRZEGANIA POJAZDU (Antena GPS Nie Jest Dołączona)
Od 1 lipca 2019 roku wszystkie pojazdy o zerowej emisji muszą emitować sygnał dźwiękowy informujący o ruchu: JINGLE AVAS jest rozwiązaniem!
Wykonane przez paser, JINGLE AVAS jest prawdziwym ACOUSTIC POJAZD system ostrzegania, w stanie generować ostrzegawczy zewnętrznie podczas jazdy, aby doradzić pieszych o przybyciu samochodu.
JINGLE AVAS 2.0 jest zgodny z Regulaminem EKG ONZ nr 138: 2016 Komisji Europejskiej.
Samochody elektryczne są całkowicie ciche i dlatego są potencjalnie niebezpieczne!
JINGLE AVAS 2.0 jest w stanie odtworzyć dźwiękowe ostrzeżenie poza kompatybilnymi pojazdami elektrycznymi , zwiększając bezpieczeństwo jazdy i interakcji w ruchu.
JINGLE AVAS 2.0 emituje sygnał dźwiękowy, aby ostrzec innych użytkowników drogi o obecności pojazdu, chroniąc w ten sposób wszystkich. Możliwe jest również zdefiniowanie alertów dźwiękowych z 3 różnych dźwięków:
Domyślnie moduł jest ustawiony zgodnie z wymaganiami normy odniesienia. Tryb domyślny jest oparty na protokołach canbus wymienionych w tabeli kompatybilności (następna strona).
JINGLE AVAS 2.0 ma wiele konfigurowalnych opcji.
- Automatyczne włączanie przy ruszaniu pojazdów
- Odtwarzanie różnych tonów w zależności od różnych trybów prędkości pojazdów
- Automatyczne wyłączanie powyżej i 20 km / h
- Możliwość włączenia / wyłączenia systemu przez użytkownika
- Poziom hałasu zgodny z przepisami
- Funkcja aktywna również w trybie biegu wstecznego
- Możliwość aktualizacji jednostki do nowych protokołów canBUS
- Wodoodporny głośnik
TRYB DOMYŚLNY
- Domyślnie moduł jest ustawiony do pracy z canbus kompatybilnych pojazdów, ale jeśli pojazdu nie ma na liście, prosta konfiguracja może uczynić go kompatybilnym ze standardowym protokołem diagnostycznym OBD SAE-J2284 lub ISO 15765.
TRYB PRZEZ SPEEDPULSE WIRE
- Jeśli pojazd nie ma diagnostycznego protokołu canbus i nie jest nawet kompatybilny zgodnie z listą, urządzenie można ustawić do pracy z przewodem prędkości (odometrycznym) pojazdu. w takim przypadku należy zidentyfikować przewód licznika kilometrów pojazdu i podłączyć go do wejścia licznika kilometrów w module.
TRYB PRZEZ ANTENĘ Pasera GPS
- Jeśli pojazd nie jest wymieniony na liście kompatybilności ani kompatybilny z diagnostycznym canbus i nie jest wyposażony w przewód licznika kilometrów, możesz użyć modułu podłączając go do anteny GPS Paser (dostarczanej osobno).
SPECYFIKACJA :
AUDIO
- Decybel : około 80dB
- Częstotliwość dźwięku : ostre, średnie, ciężkie (domyślne)
POŁĄCZENIE :
- OBD : tak
- Plug & Play : tak
ZASILACZ :
- Absorpcja z włączeniem dźwięku : 400 mA
- Napięcie operacyjne : 10-16 VDC
- Zużycie w trybie uśpienia : 2,5 mA
Marka i model
- Fiat 500 (312 Re) 2015-2018
- Mitsubishi i-MiEV 2017-2017
- Nissan e-NV200 2014-2018
- Nissan Leaf (MK2) 2017-2018
- Peugeot C0 (MK1) 2017-2017
- Peugeot iON (MK1) 2017-2017
- Renault Kangoo ZE 2014-2014
- Renault Twizy 2015-2015
- Renault ZOE ZE 2013-2013
- Tesla S-model (MK1) 2015-2016
- Toyota Auris Hybrid (MK1) 2014-2018
- Toyota C-HR 2018-2018
- Toyota Prius (XW20) 2006-2010
- Toyota Prius (XW30) 2011-2015
- Toyota Prius + (MK1) 2012-2019
- Toyota Yaris (XP130) 2016-2017
- Volkswagen Volkswagen Up! 2015-2018
Na podstawie 0 opinii
ogólnie
Nazwa pliku |
Odnośnik |
Opis |
Flyer_jingleavas2.0_ENG_9_web-(1).pdf |
Pobierz plik
|
|
NV-JINGLE-AVAS-2.0-rev.-2.0-20-ENG.pdf |
Pobierz plik
|
|