Systemy dwudrożne Cento CK 130 jest wyposażony w nowy głośnik wysokotonowy C 26 z 26 mm (1 cal) kopułką Tetolon® i 20 mm (0,8 cala) cewką drgającą dla szczegółowej i naturalnej reprodukcji średnich i wysokich częstotliwości. Zespół badawczo-rozwojowy intensywnie pracował nad optymalizacją charakterystyki dyspersji C 26, aby zmaksymalizować wydajność w punkcie odsłuchowym, z naturalnym i progresywnym spadkiem oraz naturalną barwą, która sprzyja liniowości częstotliwości. Wiele czasu zainwestowano w badania idealnego materiału na stożki głośnika niskotonowego C 130: poprzez długi proces dostosowywania materiałów wybrano SPP-M (Semi Pressed Paper-Mica), który zachowuje naturalny dźwięk półprasowanej papieru i wzmacnia go proszkiem Mica poprawiającym sztywność. Rezultatem jest doskonała równowaga między lekkością a tłumieniem, niezbędna dla silnej i kontrolowanej emisji. Nadwymiarowy magnes ferrytowy zapewnia doskonałą kontrolę nawet przy większych skokach. Ultrakompaktowa zwrotnica CCX 2 z kontrolą poziomu emisji głośnika wysokotonowego (0, +3 dB) wykorzystuje wybrane komponenty, aby uzyskać pełny i wciągający dźwięk. Grille CG 100 zawarte w systemach Cento rozjaśniają wnętrze samochodu swoim wyrafinowanym designem. Wykonane z wytrzymałego ABS z metalową siatką, oferują wysoki stopień ochrony w kompaktowym rozmiarze, idealny do montażu w samochodzie.
Dane techniczne :
- Obsługa mocy — szczyt W 210
- Obsługa zasilania — ciągła W 70
- Impedancja Ω 4
- Pasmo przenoszenia Hz 65 ÷ 22,5k
- Czułość dB SPL 92,5
- Cewka głosowa Ø mm (cale) 25 (1)
- Rozmiar głośnika niskotonowego mm (cale) 130 (5)
- Rozmiar głośnika wysokotonowego mm (cale) 26 (1)
- Magnes niskotonowy Ferryt o wysokiej gęstości strumienia
- Magnes wysokotonowy Neodym
- Stożek głośnika niskotonowego Semi Pressed Paper-Mica
- Kopułka wysokotonowa Tetolon®
- Zwrotnica typu 2-drożna pasywna zwrotnica
- Odcięcie zwrotnicy 2,5 kHz przy 12 dB Oct.
Na podstawie 0 opinii
ogólnie
Nazwa pliku |
Odnośnik |
Opis |
Hertz_Cento_Owners-manual-Speaker-rev18B1.pdf |
Pobierz plik
|
|
Hertz_CK130_Tech_Sheet_rev18A.pdf |
Pobierz plik
|
|