Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.
Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.
Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.
Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwersalne. Maskuje szczeliny między kokpitem a radiem samochodowym.
Wymiary wewnetrzne ramki bez półki: 98 x 173 mm
Wersja: 2 DIN
Kolor: czarny błyszczący
Uwagi:
- pojazdy z Continental 250VP1 / 250 VP2 / Daiichi OEM HU
- pojazdy z normą emisji Euro6
Marka i model:
- Citroen Jumper (250) 05/2014 - 2022
- Citroen Relay (250) 2014 - 2022
- Fiat Ducato (ZAF 250) 05/2014 - 11/2021
- Opel Movano Cargo C (Y) 10/2021 - 2022
- Peugeot Boxer (Y) 09/2014 - 2022
*pojazdy 2011-2014 z 2 DIN OEM HU 2-DIN płyta czołowa Fiat/Citroen/Peugeot 2011-2014 fortepian: 04547
*pojazdy 2014 - 2022 bez OEM HU > tablica rozdzielcza 2-DIN Fiat/Citroen/Peugeot otwarta deska rozdzielcza 2006-2022: 06205
Na podstawie 0 opinii
ogólnie