Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.
Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.
Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.
Ramka radiowa 1 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwersalne. Maskuje szczeliny między kokpitem a radiem samochodowym.
Wersja: 1 DIN
Kolor: czarny
Marka i model samochodu :
Chrysler
- Chrysler 200 2011 - 2014
- Chrysler 300C (LX) 11/2007 - 12/2010
- Chrysler Aspen 2008 - 2009
- Chrysler Sebring (RJ) 05/2007 - 08/2010
- Chrysler Town&Country 2008 - 2016
Dodge
- Dodge Avenger 2008 - 2014
- Dodge Caliber (PK) 10/2008 - 12/2010
- Dodge Challenger 2008 - 2014
- Dodge Charger 2009 - 2010
- Dodge Dakota 2008 - 2011
- Dodge Durango 2008 - 2009
- Dodge Grand Caravan 2008 - 2017
- Dodge Journey (JC) 06/2008 - 12/2010*
- Dodge Magnum 2008 - 2009
- Dodge Nitro 2007 - 2011
- Dodge RAM 1500 2009 - 2011
- Dodge RAM 2500 2010 - 2012
- Dodge RAM 3500 2010 - 2012
- Dodge RAM chassis cab 2011
- Dodge RAM C/V Tradesman 2012 - 2015
Jeep
- Jeep Commander (WH) 2008 - 2010
- Jeep Compass (PK) 2009 - 06/2010
- Jeep Compass (PK) 05/2011 - 12/2016
- Jeep Grand Cherokee (WH) 10/2007 - 12/2010
- Jeep Patriot (PK) 2009 - 2017
- Jeep Liberty 2008 - 2012
- Jeep Wrangler (JK) 04/2007 - 02/2011*
- Jeep Wrangler (JK) 02/2011 - 07/2018*
Lancia
- Lancia Voyager (RT) 11/2011 - 08/2015
Mitsubishi
- Mitsubishi Raider 2008 - 2009
VW
*Wyreguluj ręcznie miejsce montażu radia za pomocą narzędzi warsztatowych.
Na podstawie 0 opinii
ogólnie