Model | HB3 9005/HIR1 9011/H10 BF |
Podstawa | P20d |
Barwa biała | 6000K |
Diody | 4 x ETi-1860 |
Napięcie | 9-18V |
Strumień świetlny | 3100lm |
Pobór mocy | 50W |
Pobór prądu | ~1900mA (12V) |
Obudowa | Stop aluminium 6063 |
Chłodzenie | Aktywne - wentylator |
Temperatura pracy | -40°C - +50°C |
CANBUS | Tak |
Zakłócenia | Nie zakłóca radia |
Homologacja | Zgodności elektromagnetycznej |
*Podane wartości dla kompletu 2 żarówek
CANBUS wbudowany dekoder w 95% samochodów nie powoduje błędu spalonej żarówki. Retrofity LED, ze względu na inną charakterystykę prądowo-napięciową, mogą w niektórych modelach samochodów powodować wyświetlanie tzw. błędu spalonej żarówki. System Canbus ma pokrycie 95% pojazdów i niestety nie zawsze działa idealnie. Jeżeli pojazd jest wyposażony w rygorystyczną kontrolę zmiany oświetlenia, zalecamy założenie dodatkowych oporników Canbus lub zakupu żarówek z serii Full Canbus.
Na podstawie 0 opinii
ogólnie