ŻARÓWKI LED AMiO X5 WINGER IDEALNIE DOPASOWANE 1 DO 1
Rozmiar jest taki sam jak standardowej żarówki. Zamiennik żarówki HIR2
Idealnie dopasowany model - zapomnij o problemach z montażem, przeróbkach, nie zamkniętych parujących reflektorach, przycinaniu obudowy i adapterach.
W budowie zastosowano takie materiały jak aluminium i miedź, zapewnia wyjątkową żywotność i skuteczne odprowadzanie ciepła
Optymalna geometria i rozmieszczenie diód umożliwiające ustawienie wymaganej linii odcięcia i maksymalnej jasności.
Świetna konstrukcja, umożliwiająca montaż wszędzie tam gdzie klasyczne retrofity LED z radiatorem się nie mieszczą. Idealne do reflektorów soczewkowych oraz tradycyjnych. Brak emisji IR i UV - nie wypalają odbłyśników
Parametry:
- CANBUS wbudowany dekoder w 95% samochodów nie powoduje błędu spalonej żarówki
- Barwa światła Xenon White 6000K
- Moc 50W komplet
- Chłodzenie żarówki oparte jest na elektronicznym wiatraku oraz miedzianym rdzeniu.
- Rozmiar identyczny jak tradycyjnej żarówki wolframowej
- Napięcie 11-18V
- Żywotność diod to 50000h
- Źródło Światła diody LED 3570 CSP
- Natężenie światła zestawu żarówek 4200LM
- Żarówki nie zakłócają odbioru radia FM/CB
- Ułożenie DIÓD dokładnie w tym miejscu co żarnik w tradycyjnej żarówce - parametry takie jak geometria i linia odcięcia światła pozostają niezmienione.
Moc świetlna zestawu jest kilkukrotnie mocniejsza od tradycyjnego zestawu halogenowego.
Żarówki posiadają CHIP LED 3570 CSP, które zapewniają bardzo jasny strumień światła dzięki czemu są bezkonkurencyjne dla żarówek tradycyjnych wolframowych lub żarników xenonowych. Ich precyzyjne rozmieszczenie nie oślepia kierowców nadjeżdżających z naprzeciwka.
Żarówki nie posiadają polaryzacji. To znaczy że świecą w każdej pozycji, niezależnie od ułożenia +/- w samochodzie.
Mimo zaawansowanej technologi montaż jest banalnie prosty- montujesz ją w miejsce starej żarówki.
Aby zapewnić długą bezawaryjną prace producent zamontował rdzeń miedziany, który świetnie odbiera ciepło, a tuż za nim umieścił wiatrak, który chłodzi dany rdzeń.
Retrofity LED, ze względu na inną charakterystykę prądowo-napięciową, mogą w niektórych modelach samochodów powodować wyświetlanie tzw. błędu spalonej żarówki. System Canbus ma pokrycie 95% pojazdów i niestety nie zawsze działa idealnie. Jeżeli pojazd jest wyposażony w rygorystyczną kontrolę zmiany oświetlenia, zalecamy założenie dodatkowych oporników Canbus lub zakupu żarówek z serii Full Canbus.
Na podstawie 0 opinii
ogólnie